تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812964705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهی همه دستگاه‌ها برای بازگشایی مدارس در قزوین ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
همراهی همه دستگاه‌ها برای بازگشایی مدارس در قزوین ضروری است
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: همراهی و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها برای ایام بازگشایی مدارس ضروری است.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید میزانی ظهر یکشنبه در اولین جلسه ستاد مهر سال 93 خواستار همراهی و  هماهنگی تمامی دستگاه ها برای ایام بازگشایی مدارس شد و اظهارداشت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قبل از بازگشایی مدارس نسبت به خط کشی طولی و عرضی و همینطور رنگ آمیزی گذرگاه‌های عابر پیاده و استفاده از کلمه "مدرسه" و "آهسته" در گذرگاه‌های مقابل مدارس و همچنین تابلوهای علائم مورد نیاز در سطح شهر قزوین اقدام کند. وی بیان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک همچنین نسبت به بازنگری زمان بندی چراغ های راهنمایی سطح شهر اقدام کند و سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نظارت بیشتری برعملکرد سرویس مدارس داشته باشد. میزانی ادامه داد: سازمان پارک ها و فضای سبز آمادگی خود را مبنی بر اختیار قرار دادن گل و گیاهان فصلی برای فضای داخل مدارس اعلام آمادگی کردند. این مسئول بیان کرد: اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین با در اختیار قرار دادن محیط های تبلیغاتی سطح شهر، هفته نامه پیام شهر، برنامه رادیو شهر و هماهنگی به عمل آمده برای یک برنامه تلویزیونی که از اول مهرماه به مدت 7 روز از شبکه قزوین با محوریت ارتقای فرهنگ ترافیک و اختصاص نیم صفحه از هفته نامه پیام شهر برای فرهنگ سازی استفاده خانواده ها از سرویس مدارس اعلام آمادگی کردند. پخش زنده تصاویر دوربین های مرکز کنترل ترافیک از طریق صدا و سیمای مرکز قزوین در اولین روزهای ابتدای مهرماه، افتتاح دیوار کتاب در اولین روز بازگشایی مدارس، آموزش رانندگان سرویس مدارس، استقرار 4دستگاه خودرو آتش نشانی و 4دستگاه آمبولانس در نقاط مهم شهر در 10روز اول مهر، جمع آوری مصالح ساختمانی در معابری که موجب انسداد شده، هماهنگی لازم برای سرویس دهی به دانشجویان، هماهنگی لازم برای بهبود عبور و مرور ترافیک طول خیابان خیام، توقف صدور هر گونه مجوز حفاری از 15شهریور93 تا 15مهر 93، آمادگی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین برای ابتدای مهرماه و اطلاع رسانی حرکت اتوبوس ها از طریق تلفن33575557 و ترویج فرهنگ استفاده از سرویس مدارس توسط سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از موضوعات مطرح شده و مصوب اولین جلسه ستاد مهر93 عنوان کرد.
 


۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن