تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی برای توسعه قرآنی هم افزایی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی قره شیخلو:
دستگاه های اجرایی برای توسعه قرآنی هم افزایی داشته باشند
تبریز- خبرگزاری مهر: رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: دستگاه های اجرایی باید برای توسعه قرآنی هم افزایی داشته و امکاناتشان را در کنار یکدیگر قرار دهند.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قره شیخلو شامگاه شنبه در همایش 10 هزار نفری یاوران ولایت در تبریز اظهار داشت: جمع حاضر نشان دهنده ظرفیت های بزرگ قرآنی در استان است که باید با استفاده از ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی در فعال نگه داشتن این پتانسیل عظیم تلاش کنیم. وی ادامه داد: در صورتی که تمامی دستگاه ها با یکدیگر هم افزایی داشته و امکاناتشان در کنار یکدیگر قرار گیرد می توانیم به توسعه برنامه های قرآنی در کشور امیدوار باشیم تا هرکجا که برنامه ای با نام قرآن اجرا می شود، با اقتدار برگزار شود. قره شیخلو با بیان اینکه آنچه در حوزه های مختلف به آن نیاز داریم، همگی در سایه توسعه فرهنگ قرآن محقق می شود، گفت: اگر به دنبال اقتصاد سالم و توجه به بنیاد خانواده هستیم باید همگی آنها را در تمسک به قرآن جستجو کنیم. وی ادامه داد: آنچه برای توسعه قرآن هزینه خواهیم کرد، همگی به عنوان نوعی سرمایه گذاری برای کشور محسوب می شود و در این زمینه باید حمایت های لازم برای آشنایی اقشار مختلف با قرآن شکل گیرد. رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور افزود: ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های قرانی در استان ها، شهرستان ها و روستاها وجود دارد که حمایت از آنها برکات عظیمی برای کشور خواهد داشت. وی با اشاره به فعالیت 10 هزار تشکل قرآنی در کشور گفت: مسئولان نظام حمایت ویزه ای از این تشکل ها داشته و بخش حاکمیتی و مردم دست در دست هم داده اند تا در توسعه قرآنی بکوشند. قره شیخلو در پایان خاطر نشان کرد: این همایش بزرگ باید الگویی برای سایر استان ها باشد تا در برگزاری نشست های عظیم برای تکریم قرآنی کوشا باشند.
 


۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن