تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812936861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگذاریم حاشیه پردازی ها کشور را از مسیر توسعه بازدارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه همدان تاکید کرد: نگذاریم حاشیه پردازی ها کشور را از مسیر توسعه بازدارد همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاکید کرد: امروز باید از تجربیات و توانمندی های مسوولان در راستای توسعه کشور استفاده کنیم و اجازه ندهیم حاشیه پردازی ها کشورمان را از مسیر توسعه بازدارد.


به گزارش ایرنا آیت الله "غیاث الدین طه محمدی" روز شنبه در آیین معارفه شهردار همدان اظهار کرد:
مسوولیت و میز ریاست هرگز برای فردی پایدار نیست و عزل و نصب ها همواره وجود دارد اما آنچه که در این بین مهم و ارزشمند است قدردانی از مسوولان و افرادی است که با جان و دل برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ قدردانی از تلاش ها و خدمات مسوولان در جامعه باید پررنگ تر شود، گفت: رفتار و برخورد طلب کارانه با مسوولان نیز باید اصلاح شود.
آیت الله طه محمدی افزود: در جامعه ارزشی و اسلامی ما فرهنگ استقبال و بدرقه بایستی با نیکی و خوبی همراه باشد، چرا که همت همه مسوولان نظام، خدمت صادقانه و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات است.
امام جمعه همدان تاکید کرد: اعضای شورای شهر همدان نیز باید با همدلی، اتحاد و اتفاق نظر شهردار همدان را در راستای انجام وظایف خود یاری کنند.
سید" مصطفی رسولی" به عنوان شهردار همدان انتخاب و از خدمات "امیر رضا یوسفیان" تجلیل شد.
7529/576/2624


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن