تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804242500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان شمالی صدرنشین لیگ برتر جودو نوجوانان کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی با برتری مقابل مدعیان/
خراسان شمالی صدرنشین لیگ برتر جودو نوجوانان کشور شد
بجنورد- خبرگزاری مهر: رییس هیئت جودو و کوراش و سرپرست تیم جودو میزان خراسان شمالی گفت: تیم جودو نوجوانان استان در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور با برتری مقابل حریفان به صدر جدول رده بندی صعود کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خسرویار صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری لیگ برتر جودو نوجوانان کشور، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 26 تیم در دو گروه 13 تیمی برگزار می شود که تیم میزان خراسان شمالی در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد. وی با اشاره به برگزاری هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور در محل سالن شهید افراسیابی تهران، افزود: در این رقابت ها در گروه دوم تیم های موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی و آینده سازان چناران با 21 امتیاز و با توجه به يك بازي كمتر ميزان و تفاصل متفاوت اول و دوم هستند. خسرویار افزود: همچنین در این گروه تیم های شاهین تهران و آکادمی ملی جودو با 15 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند و تیم های فجر سید الشهدا، هیات جودو اصفهان، مازندران و چناران نیز با 12 امتیاز در جایگاه های پنجم تا هشتم ایستاده‌اند. به گفته وی در گروه یک این رقابت‌ها نیز مکتب جودو مدنی با 21 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، امید چناران با 18 امتیاز دوم است، تیم های16 امتیازی هیات جودو زنجان و آینده سازان مرکزی در رده های سوم و چهارم قرار دارند و هیات جودو اندیمشک هم با 15 امتیاز در جایگاه پنجم جای گرفته است. خسرویار در ادامه با اشاره به دیدارهای تیم میزان خراسان شمالی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور، اظهار کرد: در این هفته در دور پنجم تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی با نتیجه هشت بر یک تیم هیئت جودو اصفهان را مغلوب کرد و در دور ششم با نتیجه 9 بر صفر از سد هیئت جودو قم گذشت. به گفته وی تیم موسسه مالی و اعتباری میزان در دور هفتم استراحت داشت اما در دور هشتم و پایانی این هفته با حساب قاطع 9 بر صفر شاهین تهران را از پیش رو برداشت. درخشش جودوكاران خراسان شمالي در مسابقات قهرماني جوانان كشور رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در ادامه از درخشش جوانان جودوکار این استان در چهلمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی جوانان ایران خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات با حضور 186 جودوکار از 30 استان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد. کوروش خسرویار اظهار داشت: در پایان این مسابقات تیم تهران با دو مدال طلا و سه نقره عنوان نخست را کسب کرد، خراسان رضوی با یک طلا و یک نقره در مکان دوم ایستاد و خوزستان با یک طلا و سه برنز سوم شد. به گفته وی در این رقابت ها تیم لرستان با یک طلا و دو برنز چهارم شد، خراسان شمالی با یک طلا، یک برنز و یک عنوان پنجمی در رده پنجم مسابقات ایستاد، تیم های اصفهان با یک طلا و یک برنز و آذربایجان شرقی با یک طلا ششم و هفتم شدند و جام اخلاق نیز به تیم استان فارس اهداء شد.

این مسئول عنوان کرد: در این مسابقات محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی در وزن 66- کیلوگرم به مدال طلا رسید و سعید محمدی بریمانلو دیگر جودوکار  استان هم در وزن 81- کیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد. خسرویار با اشاره به این که مسابقات مزبور در واقع مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شد، اضافه کرد: در پایان رقابت ها کمیته فنی ناظر بر مسابقات علاوه بر نفرات اول و دوم، محمد عباس نژاد از استان لرستان، احمد قاسمی، پوریا شکری، سبحان رسولی و محسن رضایی از تهران، آرتا ماهینی از بوشهر، سینا پاینده از اردبیل و پویا عینالی از استان مازندران را به اردوی تیم ملی دعوت کردند. رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی تصریح کرد: بر این اساس محمد محمدی بریمانلو و سعید محمدی بریمانلو دوجودوکار استان بودند که در اوزان 66 و 81 کیلوگرم به اردوی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.


۱۳۹۳/۶/۲۲ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن