تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترینهای لیگ کاراته جوانان ونوجوانان منطقه سه کشورمعرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برترینهای لیگ کاراته جوانان ونوجوانان منطقه سه کشورمعرفی شدند اراک - ایرنا - تیم های برترهفته نخست رقابت های لیگ کاراته منطقه سه کشور در دو بخش نوجوانان با عنوان جوانه ها وجوانان آینده ساز که روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک جریان داشت، معرفی شدند.


دراین دوره ازمسابقات درلیگ جوانان (آینده سازان) تیم اراک با کسب دو برد صدرنشین وققنوس قم نیز توانست رتبه دوم را به دست آورد.
همچنین درلیگ جوانه ها (نوجوانان) تیم باشگاه امام رضا(ع) اراک صدرنشین و تیم شهرداری اراک با یک برد ویک باخت رتبه دوم این دوره ازمسابقات را کسب کرد.
دبیر هیات کاراته استان مرکزی گفت : هفته نخست رقابت های لیگ کاراته منطقه سه کشور باحضور 400 ورزشکار درقالب 20 تیم از پنج استان اصفهان، فارس، قم، هرمزگان و مرکزی به مدت یک روز در ورزشگاه دو هزار نفری شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
"حمید نیکو همت" افزود: هفته دوم رقابت های لیگ نوجوانان و جوانان منطقه 3 کشور سوم مهر ماه امسال در قم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در پایان این دوره از رقابت ها شش تیم از 20 تیم حاضر در لیگ منطقه 3 برای مسابقات کشوری که تا پایان امسال در تهران برگزار می شود معرفی خواهند شد.
هم اکنون شش هزار ورزشکار در رده های سنی مختلف به صورت سازماندهی شده زیرنظر هیات کاراته استان مرکزی فعالیت دارند.ک/3
716/1859


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن