تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي جايگاه عملکردي و خدمات رساني بنياد شهيد آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۱۵ق.ظ)
ارتقاي جايگاه عملکردي و خدمات رساني بنياد شهيد آذربايجان شرقي مديرکل منابع انساني و تحول اداري استانداري از ارتقاي جايگاه بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي در حوزه خدمات رساني توسط دستگاه هاي اجرايي استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست کميته اجرايي ستاد راهبري اصلاح نظام اداري آذربايجان شرقي به منظور بررسي عملياتي کردن برنامه هاي اصلاح نظام اداري "سي در پنجاه " بنياد با حضور مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، عليرضا مهر آسا مديرکل منابع انساني و تحول اداري استانداري و جمعي از روسا و معاونان ادارات کل استان و استانداري در بنياد شهيد وامور ايثارگران تشکيل شد.
قاسم صمديان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي در آغاز اين نشست، گفت: پاره اي از وظايف رسيدگي به امور معيشتي خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر و ترويج فرهنگ ايثار وشهادت بر عهده بنياد گذاشته شده است و علي رغم کمبود نيروي انساني و اعتبارات، بنياد استان براي خانواده هاي 34 هزار و 363 شهيد ،جانباز و آزاده، خدمات ارايه مي کند.
وي افزود: از اين تعداد 10 هزار پرونده مربوط شهدا مي شود که بنياد به خانواده هاي آنها نيز خدمات ارايه مي دهد.
عليرضا مهر اسا مديرکل منابع انساني و تحول اداري استانداري با اشاره به مديون بودن اقشار جامعه به ايثارگران، گفت: اين مسووليت بر عهده تمامي آحاد جامعه بوده و کما کان عده اي در اين امر پيشقدم شده و گوي سبقت را ربوده اند که جاي قدرداني و تشکر دارد.
مهر آسا با اشاره به خدمات بنياد شهيد و امور ايثارگران، افزود : تمامي ادارات کما کان در خدمت مردم بوده و خدمت در اين نهاد نوعي عبادت محسوب شده و ارزش والايي دارد.
مديرکل منابع انساني و تحول اداري استانداري ضمن اشاره به موفقيت هاي پي در پي سنوات گذشته بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي در جشنواره شهيد رجايي به ارتقاي جايگاه بنياد استان در بين دستگاه هاي اجرايي در آخرين ارزيابي، اشاره کرد و گفت: با همت و تلاش روز افزون و با جديتي که همکاران شاغل در اين نهاد انجام داده اند جايگاه عملکردي و خدمات رساني اين بنياد از رتبه 17 در سنوات گذشته به رتبه 6 در آخرين ارزيابي ارتقا يافته که اميد است با رفع نواقص موجود در بررسي هاي به عمل آمده در ارزيابي نهايي سال جاري جزو ادارات برتر قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن