تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان قدس قهرمان مسابقات ووشو گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهرستان قدس قهرمان مسابقات ووشو گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد شهرقدس - ایرنا - رییس هیات ووشو شهرستان قدس گفت: در مسابقات قهرمانی ووشو که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، برگزار شد تیم قدس اول شد.


«آرش مرامی» عصر جمعه در حاشیه مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات که با شرکت تیم هایی از استان تهران و توابع برگزار شد، تیم شهرستان قدس به عنوان قهرمان رقابتها معرفی شد.
مرامی افزود: پس از شهرستان قدس، ووشو کاران شهرستان پرند در سکوی دوم ایستاد و تیم استان تهران نیز سوم شد، ورزشکاران شهرستان شهریار نیز در رده چهارم قرار گرفتند.
وی گفت: «حسین گروسی» نماینده مردم قدس در مجلس شورای اسلامی که از ورزشکاران و رزمی کاران پیشکسوت است با اعلام رضایت از روند انجام مسابقه گفت: نظم و ترتیب و نحوه برگزاری مسابقه به خوبی بیانگر تلاش هیات رییسه رشته ورزشی ووشو می باشد و ضمن تشکر از آنها توفیقات هرچه بیشتر اعضای هیات و ورزشکاران این رشته را در میادین ورزشی خواستارم.
رییس هیات ووشوی شهرستان قدس نیز با تشکر از حضور گروسی و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، گفت: حضور نماینده مردم و سایر مسوولان در این مسابقات موجب دلگرمی ما و ورزشکاران قدس است.
مرامی با اشاره به تیم های شرکت کننده در این رقابتها گفت: تیم های ووشوی استان تهران، شهرستان قدس، پرند، ملارد، اسلامشهر، شهریار و دماوند در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال در این رقابتها حضور داشتند.
وی افزود: ووشوکاران از رده سنی 12 تا 35 سال در وزن های مختلف با یکدیگر رقابت کردند.
مرامی به شرکت 60 ووشو کار مرد در این رقابتها اشاره کرد و گفت: 50 نفر در بخش ساندا (مبارزه) و 10 نفر در بخش تالو (اجرای فرم) با یکدیگر به رقابت پرداختند و قضاوت با هشت داور از استان تهران، قدس و پرند انجام شد.
وی افزود: به نفرات برتر حکم و مدال تقدیم شد و از عوامل اجرایی نیز با اعطای تقدیر نامه و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
مسابقات ووشو ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه 21 شهریور، در سالن معلم شهرستان قدس واقع در شهرک ابریشم برگزار شد که با هماهنگی رییس اداره آموزش و پرورش شهرسان قدس این مسابقات در این محل برگزار شد.
وی افزود: همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، اعضای کانون بسیج مهندسین، مربیان و اعضای هیات ووشو، مسوول کمیته فنی اداره ورزش و جوانان و مدیریت باشگاه معلم در برگزاری این رقابتها نهایت همکاری با هیات ووشو را داشتند.
تیم ووشوی بانوان شهرستان قدس نیز فعالیت های خوبی داشته و در مسابقات اخیر کشوری سبک خواچوان در استان البرز، موفق به کسب چند مدال شد.
در تیم شهرستان قدس به مربیگری «سهیلا کاظمی»، «پروانه اسمند» و «حدیث محمد» مدال طلا و «مریم جواد» موفق به کسب مدال نقره شدند.
تهرام/5570//1348


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن