تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشی از ساحل کیش پاکسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بخشی از ساحل کیش پاکسازی شد کیش - ایرنا - همایش پاکسازی ساحل کیش با هدف حفظ محیط زیست و جمع آوری آلاینده ها با حضور دوستداران طبیعت جمعه دراین جزیره برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، شرکت کنندگان در این همایش از ساحل شرقی جزیره و از قسمت پلاژ مردان تا مجتمع تفریحات دریایی کار پاکسازی را انجام دادند ،قرار است بخش های دیگر ساحل کیش در همایش های بعدی پاکسازی شود .
بیشتر آلاینده ها را بطری های آب و نوشابه ، فیلتر سیگار ، کاغذ بستنی ، لاستیک تشکیل می داد.
این آلاینده ها که در کیسه های زباله جمع آوری شده بود در پایان توسط شرکت خدمات بازیافت جمع آوری شد .
به شرکت کنندگانی که بیشترین کیسه های زباله را جمع آوری کرده بودند جوایزی اهدا شد.
مسوول ورزش همگانی کیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید براهمیت حفظ محیط زیست در همه مکان ها به ویژه نقاط گردشگری افزود: از آنجا که زیبایی جزیره همواره مثال زدنی بوده باید کاری کنیم تا پاکی آن نیز مثال زدنی باشد .
فریبا قلمی اظهار داشت : همه مردم چه ساکنین جزیره کیش و چه گردشگران باید خارج از محل اقامت خود را چون خانه خود بدانند و همانطور که در پاکسازی روزانه خانه های خود تلاش می کنند ،در پاکیزه نگهداشتن اماکن عمومی نیز دقت داشته باشند .
وی با بیان اینکه پاکیزگی محیط باعث آرامش انسان می شود اظهار داشت : باید سعی کنیم این فرهنگ را که هر چیزی باید در جای خود قرار گیرد را رعایت کنیم فرزندان ما نیز از رفتارهای ما الگو می گیرند ، با انداختین زباله ها حتی تفکیک آن در مبدا می توانیم الگوهای خوبی برای حفط محیط زیست ونسل های آینده خود باشیم .
قلمی اضافه کرد : تذکر دادن به دیگران در اماکن عمومی نیز بسیار در حفظ محیط زیست اثر گذار خواهد بود .
مسوول ورزش همگانی، آلاینده های همچون بطری های نوشابه ، آب و پلاستیک را غیرقابل برگشت به طبیعت عنوان کرد و گفت : سال ها طول می کشد تا این مواد به چرخه طبیعت بازگردند خوب است کمتر از این نوع مواد استفاده شود.
یکی از شرکت کنندگان در این همایش با ابراز تاسف از ریختن زباله در سواحل دریا گفت : باید از کسانی که زباله ها را در چنین اماکن زیبایی می ریزند سوال کرد که آیا در منزل خود هم چنین می کنید ، ما الگوهای فرزندان خود هستیم .
وی سواحل زیبای خلیج فارس را نعمتی خدادادی برای مردم دانست و اظهار داشت : همانطور که به ظواهر خود و خانه های خود اهمیت می دهیم باید به محیط زیست خود نیز ارزش قائل شویم .
این بانوی دوستدار طبیعت از گردشگران خواست تا همانطور که جزیره را زیبا تحویل گرفته اند با پرهیز از ریختن زباله آن را زیبا به شهروندانش تحویل دهند .
این همایش با همکاری معاونت ورزش و آموزش ، هیات ورزش های همگانی و باشگاه کیبل اسکی برگزار شد.
جزیره زیبای کیش همواره به دلیل زیبایی و جذابیت های متنوع و منحصر به فرد، مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بوده است .
1630**1641/668


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن