تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بندرانزلی: عزت اسلامی در گرو تبعیت از رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بندرانزلی: عزت اسلامی در گرو تبعیت از رهبری است انزلی - ایرنا - امام جمعه بندرانزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ، عزت امت اسلامی را در گرو تبعیت از رهبری عنوان کرد .


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین "سید عبدالجواد شمس الدین" با بیان اینکه تحرکات عرصه بین المللی سیری شتابنده و حساس دارد گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از این برهه زمانی بعنوان یک پیچ حساس تاریخی و رهنمودهای ایشان در دیدار با اعضای هیئت دولت ، اعضای خبرگان و متولیان حج باید در خصوص این امر ، فصل الخطاب قرار گیرد.
وی افزود : اینک دشمن با دستاویزی تازه که مخلوق نیات پلیدش است ، دوباره قصد رخنه در عراق و خاورمیانه را دارد و هدف اصلی اش آن است که بتواند متضمن منافع رژیم اشغالگر صهیونیستی باشد.
خطیب جمعه انزلی تاکید کرد: آنچه دشمن را ناکام می گذارد؛ هشیاری ، بیداری و توجه امت اسلامی در تمامی کشورهای اسلامی بویژه کشور ولایت مدار ایران بعنوان الگوی سایرین است.
حجت الاسلام و المسللمین شمس الدین افزود: اگر همه ما آگاهی و بصیرت لازم را داشته باشیم، می توانیم با تاثیر گذاری در این تحرکات آن را به نفع جهان اسلام پیش ببریم.
وی با اشاره به اینکه باید بیاندیشیم که در این مقطع حساس زمانی چگونه می توانیم جایگاه موثری داشته باشیم گفت: امت ولایتمدار ایران اسلامی سی و اندی سال با رشادت و جانبازی و متابعت از ولایت توانست بر توطئه های گوناگون غلبه کرده و سرفراز بماند، لذا اینک نیز هر یک از آحاد مردم باید رهنمودهای رهبری را نصب العین قرار دهند و عملکرد خود را با این معیار و میزان منطبق کند.
خطیب جمعه بندر انزلی همچنین در خطبه های این هفته با آرزوی سلامتی کامل برای مقام معظم رهبری گفت : مردم قهرمان و ولایت مدار انزلی همچون سایر هموطنان و حتی آزادیخواهان سراسر جهان برای سلامت کامل معظم له در مساجد و محافل مختلف مراسم دعا بجا آوردند و بسیاری نذر روزه برای شفای کامل ایشان داشته اند که جملگی نشان مهر عمیق و محبت و یکپارچگی جامعه ولایتمدار ماست.
وی در خاتمه تاکید کرد : برای نیل به منویات رهبری در اعتلای جامعه اسلامی بر ماست که هریک با وظیفه خاص خود آشنا باشیم تا بتوانیم هم در جامعه خودمان و هم در عرصه بین المللی تاثیر گذار باشیم.
شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7560 / 620 / 695


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن