تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814927159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتقمي هم پول ندهد شکايت مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منتقمي هم پول ندهد شکايت مي کنيم
بهروز منتقمي سرپرست پرسپوليس روز گذشته در گفت‌وگو با يکي از رسانه ها اعلام کرد که طلب تيم واليبال پرسپوليس به زودي پرداخت مي‌ شود که اين از اولين حرفهاي سرپرست جديد باشگاه پرسپوليس است .

 به گزارش "ورزش سه" تیم والیبال پرسپولیس در دوران مدیرعاملی خطیب در سوپرلیگ والیبال فعالیتش آغاز کرد و حالا از آن ماجرا حدود 8 سال می‌ گذرد. اما نکته عجیب اینجاست که بدهی بجای مانده از تیم والیبال آن سال ها 370 میلیون تومان است، پولی به نسبت زمان خود رقم قابل توجهی است.

شخصی که پیگیر ماجرای تیم والیبال پرسپولیس است فردی به نام فرامرز ورمقانی است، کسی که گفته می‌ شود رابطه نزدیکی با بهروز منتقمی دارد. ورمقانی در مورد بدهی ای که از پرسپولیس دارد گفت: این بدهی 372 میلیون بود که 4 بازیکن طلب خود را گرفته اند و الان این بدهی 334 میلیون تومان شده است. در ضمن این را باید بگویم این پول برای 3 سال است و فکر  نمی‌ کنم رقم عجیبی باشد.

او در مورد اینکه گفته می‌ شود به خاطر رابطه نزدیکش با منتقی برای گرفتن بدهی اش اقدام کرده هم گفت: من با منتقمی وقتی که به باشگاه آمدم دوست شدم و هیچ رابطه قبلی نداشتیم. او فرد محترمی است و به من قول داد بدهی های من را پیگیری می‌ کند. این را هم بگویم من در زمان سردار رویانیان و حبیب کاشانی هم پیگیر مطالباتم بودم و اینطور نیست که با کسی مشکلی داشته باشم.

ورمقانی ادامه داد: اگر  نمی‌ دانید، بدانید که من در زمان رویانیان حساب بانک گردشگری پرسپولیس را بلوکه کردم. در آن زمان رویانیان به من التماس کرد که حساب باشگاه را باز کنم و پول من را می‌ دهد، من هم این کار را کردم فرق مدیران قبلی پرسپولیس با رحیمی این است که رحیمی به من بی احترامی کرد ولی بقیه مدیران من را فریب می‌ دادند. رحیمی به من گفت که تو فقط پیش مقام معظم رهبری برای طلبت نرفته ای. او گفت یک قران بابت طلبت بهت  نمی‌ دهم حالا برو به هر کسی که دوست داری شکایت کن.

او در پاسخ به این سوال که چطور برای گرفتن طلبش از وزیر ورزش نامه گرفته است هم گفت: من به جایی وصل نیستم و برای گرفتن نامه 2 هفته در دفتر وزیر بودم. این موضوعی است که رحیمی باید آن را بداند.

اما نکته عجیب اینجاست که منتقمی حاضر شده برای گرفتن طلب ورمقانی نامه ای به سازمان لیگ بزند تا طلب او از حساب باشگاه کم شود، ورمقانی در این باره هم گفت: اینکه چیز عجیبی نیست آن حساب برای باشگاه پرسپولیس است و آنها از هر کانالی می‌ توانند پول ما را پرداخت کنند.

او ادعا کرد اگر طلبش را دریافت نکند از منتقمی هم شکایت می‌ کند: اصلا اینطور نیست که منتقمی دوست نزدیک من باشد و کار من را راه بیاندازد. اگر پول من را پرداخت نکند از منتقی هم شکایت می‌ کنم پرونده شکایت پرسپولیس هنوز باز است.


بهروز منتقمي (قائم مقام)پرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/21 17:05  تعداد بازدید: 1,891





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن