تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802167018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قزوین: انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه محقق و موفق گردید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه قزوین: انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه محقق و موفق گردید قزوین - ایرنا - امام جمعه موقت قزوین گفت: انقلاب اسلامی به برکت بصیرت و همراهی مردم و با محوریت ولایت فقیه محقق و موفق گردید و تداوم آن نیز این گونه خواهد بود.


حجت الاسلام و المسلمین "محمد باریک بین" در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: همه نعمت های انقلاب اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است و وقتی مشاهده می کنیم که تمامی دوستداران انقلاب و اسلام حتی شخصیت های کشورهای دیگر پس از عمل جراحی خدمت ایشان می رسند و برای سلامت کامل معظم له دعا می کنند، این مساله باعث دلگرمی همه ما می شود.
وی اظهارکرد: این حرکت ها نشانگر این است که محبوبیت ایشان در بین شخصیت های جهان اسلام ریشه ای عمیق دارد و ما به این موقعیت ممتاز افتخار می کنیم.
حجت الاسلام باریک بین در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر کشورهای عراق و سوریه گفت: گروهک داعش با طراحی آمریکا و انگلیس بوجود آمد تا در راستای مطامع استکبار جهانی عمل کند و معتقدم حرکت های تروریست های داعش در ایجاد تفرقه بین مسلمانان نیز در این راستا تحلیل می شود.
وی افزود: در حوادث سوریه، رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا به جهانیان هشدار دادند که جریان تقویت تروریست های سوریه روزی دامن همه آنان را خواهد گرفت، حال بعد از گذشت چند سال ، ابرقدرت ها منافع خود را توسط گروهک تروریستی داعش در خطر می بینند و اکنون که خون هزاران بی گناه ریخته شده به فکر مبارزه با آن افتاده اند.
خطیب نماز جمعه قزوین گفت: البته مبارزه آمریکایی ها با گروه افراطی داعش بسیار مشکوک است چرا که خود در شکل گیری این گروهک فعال بوده اند، ولی اگر این مبارزه عملی شود باید درس عبرتی برای سایر گروههای افراطی شود که ملعبه دست استکبار نشوند و دست به جنایت نزنند.
حجت الاسلام باریک بین افزود: امروز اختلاف در بین فرقه های مذهبی در دستور کار ابرقدرت ها قرار گرفته و از اینرو مسلمانان جهان بایستی مراقب باشند و به توصیه های رهبری که همان وحدت در بین مسلمانان است، گوش فرا دهند تا این توطئه دشمن نیز خنثی شود.
وی اظهارکرد: در بحث سوریه اگر موضع گیری های صریح رهبری و پیش بینی های واقع بینانه ایشان نبود، امروز وضعیت روشنی را از منطقه نمی توانستیم متصور باشیم.
امام جمعه موقت قزوین همچنین به سالگرد ارتحال آیت اله شیخ عبدالکریم حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم و نیز روز شعر و ادب پارسی اشاره کرد.
627/ 614


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن