تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت تبریز: رهبر، روح نظام و انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت تبریز: رهبر، روح نظام و انقلاب هستند تبریز - ایرنا - امام جمعه موقت تبریز با اشاره به ارتباط ناگسستنی ملت و رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب، روح نظام ، انقلاب و ادامه دهنده راستین راه و روش امام راحل هستند.


آیت الله محمدتقی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به عمل جراحی موفقیت آمیز رهبری، افزود: دعا و نیاش مردم از جمله مردم تبریز برای رهبری نشان دهنده علاقه و الفت شدید بین ولی امر مسلمین و امت اسلامی است که چنین موضوعی در سایر کشورهای جهان دیده نمی شود.
وی گفت: وجود رهبر معظم انقلاب در راس نظام مایه افتخار و صلابت نظام و ملت در عرصه های مختلف شده است.
آیت الله آل هاشم با اشاره به برگزاری هفته نکوداشت تبریز از هفته آینده، از مسوولان برگزاری این همایش بزرگ قدردانی کرد و افزود: مسوولان شهرداری تبریز باید در اجرای این برنامه های متنوع نسبت به حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دینی بیشتر توجه کنند.
وی گفت: شهر تبریز در طول تاریخ از جهات مختلف تاثیر گذارترین شهر ایران بوده و شهرت شهر اولین ها به تبریز بسیار بجا و واقع بینانه است.
آیت الله آل هاشم وجود عالمان دینی بزرگ و علامه های مشهور جهان تشیع شامل حضرات آیات امینی، طباطبایی و جعفری، سرداران شهید بزرگ دوران دفاع مقدس و سایر شخصیت های ادبی و فرهنگی را از جمله ویژگی های ممتاز تبریز دانست.
وی همچنین با اشاره به 27 شهریور سالروز وفات محمدحسین شهریار شاعر چیره دست و ادیب معاصر گفت : شهریار شاعری است که تمام عمر پربرکت خود را در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و ایرانی صرف کرد؛ باید گرامیداشتی در خور شان و منزلت این شاعر آذربایجانی بزرگ داشته باشیم.
آیت الله آل هاشم خدمات ادبی و فرهنگی شهریار به نظام و همچنین دوران دفاع مقدس را بسیار وسیع خواند و افزود: نباید این خدمات ارزشمند از ذهن ها فراموش شود.
خطیب جمعه موقت تبریز همچنین به 19 و 20 شهریور سالروزهای وفات و شهادت آیت الله طالقانی و آیت الله مدنی اشاره کرد و گفت: هر دوی این شخصیت های مبارز و مجاهدان نستوه راه انقلاب از جمله یاران نزدیک و وفادار امام راحل بودند که تمام عمر خود را در راه اسلام و انقلاب سپری کردند.
آیت الله آل هاشم 22 شهریور(1299 شمسی) سالروز شهادت شیخ محمد خیابانی از مبارزان راه آزادی در دوران مشروطه را گرامی داشت و گفت: این شیخ آزادی خواه از شخصیت های مبارز و جزو افتخارات مردم تبریز و آذربایجان است که در راه مبارزه برای آزادی ایران به شهادت رسید.
7236/587/ 605


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن