تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802682590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اصفهان: اطلاع رسانی صحیح جراحی رهبر انقلاب، دهن یاوه گویان را بست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اصفهان: اطلاع رسانی صحیح جراحی رهبر انقلاب، دهن یاوه گویان را بست اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اطلاع رسانی به موقع انجام عمل جراحی رهبر معظم انقلاب باعث شد تا دهن یاوه گویان بسته شود.


به گزارش ایرنا، آیت الله « سید یوسف طباطبایی نژاد » در خطبه های نماز جمعه اصفهان که در مسجد امام این شهر برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب در همه موارد تدبیر دارند و درباره عمل جراحی خود نیز با اعلام به وقع آن و قبل از انجام عمل باعث شدند تا دشمنان نتوانند برای مردم دلهره ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه برخی رسانه ها مانند رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی یا « بی بی سی » منتظرند که برای مردم ایران دلهره ایجاد کنند، اظهار کرد: سال گذشته نیز همین رسانه ها گفتند که رهبر انقلاب بیمار هستند و حتی برای مدت کوتاهی برای مردم دلهره ایجاد کردند.
وی با بیان اینکه این رسانه ها برای خود هیچ آبرویی قائل نیستند، تصریح کرد: اما این هفته، قبل از آنکه آنها چیزی بدانند، خبر عمل جراحی رهبر انقلاب منتشر شد و خدا را شکر هیچ مشکلی برای ایشان بوجود نیامد.
امام جمعه اصفهان با شکرگزاری از اینکه هیچ کسالتی برای رهبر انقلاب نیست گفت: مردم ایران نیز برای این نعمتی که خدا به آنها داده است شکرگزاری می کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد همچنین با اشاره به سالگرد حمله صهیونیست ها به صبرا و شکیلا و قتل عام فلسطینیان اظهار کرد: از زمانی که رژیم منحوس صهیونیست شکل گرفت، میل به انسان کشی و جنایت در آن وجود داشته است.
وی با بیان اینکه در پی حمله 50 روزه رژیم صهیونیستی به غزه حدود 12 هزار نفر کشته و زخمی شدند، گفت: آنها به هر جا حمله کرده، انسان ها را قتل عام کرده اند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری تصریح کرد: در این سخنان بیان شد که نظامی که این جنایتکاران بعد از جنگ جهانی اول بوجود آورده اند، رو به زوال است.
امام جمعه اصفهان اساس شکل گیری رژیم صهیونیستی را بر دو پایه فکری منحرف و قدرتمداری دانست و گفت: آنها با پایه فکری خود، مردم را فریب دادند و گفتند که ما طرفدار حقوق بشر، آزادی و دموکراسی هستیم.
وی ادامه داد: حرف آنها در ابتدا مبتنی بر استعمار یعنی عمرانی و آبادانی بود اما بعد به استثمار تبدیل شد.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: آنها در پایه قدرتمداری خود گفتند که ما قدرتمندیم و بدون ما نمی توانید زندگی کنید زیرا توان دفاع در برابر دشمنان را ندارید.
وی با بیان اینکه جنایتکاران صهیونیست در 70 سال گذشته با این دو پایه مردم را فریب دادند و نظام خود را نگه داشتند، افزود: اما آنها در این مدت، بارها با دموکراسی مخالفت کردند بطوریکه با رای مردم برخی کشورها از جمله مصر، افغانستان و الجزایر مخالفت کردند.
وی تصریح کرد: اکنون نیز این جنایتکاران موافق نیستند که شیعیان در عراق رای بیاورند.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، جنایات و دروغ های آنها را در دنیا برملا کرده است گفت: وزیر امور خارجه سابق آمریکا اعتراف کرد که کشورش داعش را بوجود آورد تا کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازد.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه آمریکا نخستین کشوری بود که بمب اتم استفاده کرد افزود: اما آنها الان ادعای مبارزه با سلاح های هسته ای و کشتار جمعی می کنند و می گویند که احتمال می دهیم که ایران سلاح اتمی دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه دشمنان نمی خواهند توان علمی ایران بالا برود ادامه داد: پایه نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مسائل فقهی، قدرت، اتحاد و مسائل علمی است.
خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه لازم است نظام جدیدی در دنیا حاکم شود گفت: ما نیز باید تلاش کنیم در زمینه مسائل علم و فناوری و همچنین اقتصادی بیشتر پیش برویم و مساله فرهنگ اسلامی را در جامعه پیاده کنیم.
وی همچنین بر وحدت امت اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمن روی این موضوع نفوذ کرده و برخی سنی های جاهل را به کار گرفته تا به وحدت مسلمین ضربه بزند اما ما باید هوشمندانه با آنها مقابله کنیم.
وی همچنین با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله حائری، موسس حوزه علمیه قم گفت: اکنون این حوزه به مرکزی برای نشر معارف اهل بیت (ع) تبدیل شده است.
پ/7148/ 7132


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن