تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خمینی شهر: مقام معظم رهبری ناخدای ماهر کشتی انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه خمینی شهر: مقام معظم رهبری ناخدای ماهر کشتی انقلاب است خمینی شهر، اصفهان – ایرنا - امام جمعه خمینی شهر با اشاره به بستری شدن مقام معظم رهبری گفت: مسئله رهبری امروز در نظام ما یک مسئله بسیار مهم و حیاتی برای کشور و مقام معظم رهبری ناخدای ماهر کشتی نظام و انقلاب است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین « عباس رحیمی » در خطبه های نماز جمعه خمینی شهر اظهار کرد: وضعیت کشورهای همسایه برای ما کاملا آشکار و واضح است.
وی افزو: امروز کشورهای اسلامی همسایه به دلیل نداشتن رهبر شایسته دچار مشکل و مردم آنها در حال از بین رفتن و نابودی هستند .
امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه امروز آمریکایی ها با دخالت خود در کشورهای همایسه باعث جنایات و کشتار مردم بی گناه می شوند، گفت: انقلاب و نظام اسلامی ایران از روز اول به نعمت رهبری امام راحل و ولی فقیه در آرامش و امنیت کامل قرار داشته و دارد.
وی افزود: نقش مقام معظم رهبری در انقلاب، هدایتگری و ناخدای نجات بخش است، دفاع از مردم، نظارت و تذکرات و حمایت از دولت های مختلف، عامل حضور پر رنگ مردم و کوتاه کردن فتنه، حاصل وجود مقام معظم رهبری است.
وی بابیان اینکه آمریکایی ها از وجود رهبری ما هراس دارند گفت: رهبری، عامل وحدت وحضور مردم در همه صحنه ها و دفاع از نظام است.
امام جمعه خمینی شهر با تاکید براینکه مدیریت و هدایت هشت سال جنگ در دست مقام معظم رهبری بود و فرماندهان نظامی ابزار و وسیله ادامه جنگ بودند، گفت: وجود مقام معظم رهبری عامل حفظ نظام و انقلاب و از بین بردن فتنه های داخلی وخارجی است و آرامش، وحدت بین دولت به مردم، انسجام و تعادل خطوط سیاسی کشور را مدیون رهبری و نقش هدایتگر ایشان هستیم.
پ/7145/ 7132


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن