تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804350000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياسی از علی دایی عذرخواهی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سياسی از علی دایی عذرخواهی کرد




حمیدرضا سیاسی گفت: اعتقاد دارم که در شأن آقای دایی که اسطوره فوتبال ایران است با ایشان رفتار نشد و از ایشان عذرخواهی می‌کنم.





خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از زلاتکو کرانچار، حسین فرکی و محمد خاکپور به عنوان گزینه‌های جانشینی علی دایی یاد کرد.

حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در واکنش به اینکه او را مسئول برکناری علی دایی و علیرضا رحیمی می‌دانند، گفت: مسئولیت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با من نیست. من رئیس هیئت مدیره و یکی از اعضای آن هستم. براساس قانون رئیس هیئت مدیره صرفاً مسئولیت اداره جلسه را برعهده داشته و در تصمیم‌گیری‌ها یک رأی دارد مانند دیگر اعضا. رئیس هیئت مدیره قانوناً مصوبات هیئت مدیره را به مدیرعامل ابلاغ می‌کند و مدیرعامل وظیفه اجرایی کردن آن را دارد. به همین خاطر است که رئیس هیئت مدیره مورد توجه قرار گرفته و این باور وجود دارد که تمامی تصمیمات هیئت مدیره با نظر او به اجرا درمی‌آید.

وی در ادامه به تمجید از علیرضا رحیمی، مدیرعامل معذول باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: جناب رحیمی از مدیران خوب و پاکدست ورزش و فوتبال ایران است که من از ایشان تشکر کرده و می‌کنم. شاید بین ما اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد اما نمی‌توان منکر زحمات و تلاش‌های ایشان در باشگاه پرسپولیس شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج تیم در هفته‌های گذشته هیئت مدیره تصمیم گرفت به تیم شوک وارد کند. بدون شک اتخاذ و اجرای چنین تصمیمی سخت و دشوار است به همین خاطر روز سه‌شنبه جلسه‌ای هیئت مدیره با حضور پنج نفر از اعضا برگزار شد و از آقای رحیمی هم خواستیم در این جلسه حضور پیدا کند اما ایشان به خاطر اینکه از قبل جلساتی را هماهنگ کرده بود در نشست ما شرکت نکرد. حتی آقای رحیمی اعلام آمادگی کرد که جلسات را لغو کرده و در نشست هیئت مدیره حضور پیدا کند اما ما اعلام کردیم مشکلی نیست و مصوبات هیئت مدیره به ایشان ابلاغ خواهد شد.

سیاسی همچنین یادآور شد: جلسه همانطور که عنوان کردم روز سه‌شنبه برگزار شد و در خصوص عملکرد کادرفنی بحث و گفت‌وگو کردیم. در این جلسه پنج نفر از اعضا حضور داشتند و به دو نفر از اعضای هیئت مدیره که در خارج از تهران بودند با تماس تلفنی تصمیمات هیئت مدیره اطلاع داده شد. در نهایت اعضای هیئت مدیره به این جمع‌بندی رسیدند که جابه‌جایی‌‌هایی در کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس به وجود بیاید و به تیم شوک وارد شود.

وی ضمن تأکید بر اینکه تیم پرسپولیس در هفته‌های گذشته روند نزولی داشته است، شکست مقابل تیم تراکتورسازی را در عزل دایی تأثیرگذار دانست و گفت: هواداران تحولاتی را در کادرفنی تیم طلب می‌کردند. ما این تحول را در هیئت مدیره مطرح کرده و به این نتیجه رسیده که کادرفنی برکنار شود، برای جانشینی علی دایی گزینه‌هایی چون محمد خاکپور و حسین فرکی را هم مدنظر داشتیم که آقای فرکی با عقد قرارداد با باشگاه سپاهان از بین گزینه‌های ما خارج شد. آقای کرانچار جزو گزینه‌های ما بود، چرا که به فوتبال ایران آشنا بوده و از سطح فنی خوبی برخوردار است. در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که کار با آقای درخشان ادامه پیدا کند و تمام اعضا روی انتخاب ایشان اتفاق نظر داشتند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که چرا علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه در جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور نداشته است، گفت: در ابتدا باید بگویم این طور نبوده که حذف آقای رحیمی یک مرتبه و ناگهانی بوده باشد. ایشان همیشه در جلسات هیئت مدیره شرکت می‌کرد و روز سه‌شنبه به جلسه دعوت شده بود اما همانطور که عنوان کردم به خاطر مشغله کاری به نشست ما نیامد. آقای رحیمی پس از رفتن آقای استیلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با نظر وزارت ورزش خارج شده بود و تنها به عنوان مدیرعامل باید در جلسات هیئت مدیره پرسپولیس شرکت کرده و مصوبات هیئت مدیره را اجرا می‌کرد.

وی در ادامه افزود: هیچ بایدی برای حضور آقای رحیمی در جلسه هیئت مدیره وجود نداشت، چرا که ایشان عضو هیئت مدیره نبود و حضورش در جلسات با تشخیص هیئت مدیره بود. اگر ایشان عضو هیئت مدیره بود و در جلسه شرکت نمی‌کرد بحثی دیگر بود اما حضورش در جلسه با نظر و به تشخیص هیئت مدیره است.

«تصمیم ما بر تغییر کادرفنی قطعی شد و روی درخشان به نتیجه رسیدیم». سیاسی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: وقتی روی تغییر و جابه‌جایی در کادرفنی به نتیجه رسیدیم باید آن را به اطلاع مدیرعامل باشگاه می‌رساندیم تا مصوبات را اجرایی کند. با توجه به شناختی که من از آقای رحیمی داشتیم و قرابتی که ایشان با آقای دایی داشت پیش‌بینی می‌کردیم شاید نپذیرد مصوبات هیئت مدیره را به اطلاع دایی برساند. ما پیش‌بینی کرده بودیم اگر آقای رحیمی نپذیرد تصمیمات هیئت مدیره را اجرایی کند، چه تصمیماتی اتخاذ کنیم و در همین راستا تأکید بر این شد که اگر آقای رحیمی خواسته هیئت مدیره را اجرایی نکرد حکم برکناری ایشان را بدهیم.

وی همچنین یادآور شد: روز چهارشنبه من به باشگاه رفتم و نشستی دوستانه با آقای رحیمی داشتم. من از آقای رحیمی خواستم نشستی دوستانه با آقای دایی داشته باشد و به ایشان اعلام کند که باید جابه‌جایی‌هایی در کادرفنی صورت گیرد. آقای رحیمی از ما زمان خواست تا شرایط را بررسی کرده و به آقای دایی اطلاع دهد. من به آقای رحیمی تأکید کردم این مصوبه هیئت مدیره است و ایشان اگر آن را اجرا نکند چه می‌شود و از سمت خود برکنار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: آقای رحیمی تا ساعت 12 ظهر از ما مهلت خواست تا به امامزاده صالح برود و با خود خلوت کند. ما تا ساعت 12 ظهر منتظر آقای رحیمی ماندیم اما خبری نشد تا اینکه در تماسی خواست حکم برکناری آقای دایی را به او ابلاغ کنند، ما در ابتدا در هیئت مدیره به این جمع‌بندی رسیدیم که حکم به برکناری آقای دایی بدهیم و در ادامه برکناری مشروط آقای رحیمی را هم منوط بر آن کرده بودیم که دایی را برکنار کند. بدون شک اگر آقای رحیمی آقایی دایی را براساس مصوبه هیئت مدیره برکنار می‌کرد به عنوان مدیر قابل قبول به کار خود ادامه می‌داد. من در آنجا از دبیر هیئت مدیره خواستم که مصوبات هیئت مدیره را در دو بخش آماده کنند و از آقایان امضا بگیرند.

سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: ما به آقای رحیمی گفتیم که به اطلاع آقای دایی برساند که هیئت مدیره باشگاه خواهان تغییر در کادرفنی است، چرا که زمان کافی در اختیار نداشتیم و باید تمرین بعدازظهر با حضور آقای درخشان برگزار می‌شد. من با این تصور که آقای رحیمی کارها را انجام داده به باشگاه رفتم اما در ادامه شنیدم که آقای رحیمی نه تنها این کار را نکرده بلکه با شبکه خبر گفت‌وگو و مطالبی را عنوان کرد. ما منتظر آقای رحیمی بودیم که به باشگاه بیاید و موارد مطرح شده از سوی هیئت مدیره را به اطلاع آقای دایی برساند اما ایشان نیامد، به همین خاطر سراغ آقای منتقمی را گرفتم که مطلع شدم ایشان چند روزی است به باشگاه نیامده است، بالاخره آقای منتقمی آمد و جابه‌جایی‌های باشگاه را به اطلاع ایشان رساندیم.

وی در ادامه افزود: من به آقای منتقمی گفتم آیا نیازی است که من و دیگر اعضای هیئت مدیره در جلسه تمرین عصر حضور داشته باشیم که ایشان گفت به خاطر شأن آقای دایی بهتر است در جلسه تمرین حضور پیداکنیم که به همین خاطر ما به ورزشگاه رفتیم متاسفانه جو ورزشگاه متشنج بود و اخبار و حواشی روی هواداران تاثیر گذاشته بود. من کادرفنی را هم ناراحت و نگران دیدم که طبیعی بود از تغییر و تحولات باشگاه ناراحت باشند و معتقد بودند این نحوه تغییر و تحول در باشگاه خوب نبوده است. من هم اگر می‌دانستم آقای رحیمی به آقای دایی اعلام نمی‌کند در باشگاه تغییر و تحول صورت خواهد گرفت یک چاره‌ای می‌اندیشیدم حتی می‌خواستم تمرین روز چهارشنبه با حضور آقای دایی برگزار شود و از روز پنجشنبه تیم زیر نظر آقای درخشان باشد اما شرایط به گونه‌ای نبود که این کار را انجام دهیم. من هم اعتقاد دارم که در شأن آقای دایی که اسطوره فوتبال ایران است با ایشان رفتار نشد و از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تعداد اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس زوج است یا فرد، گفت: بعد از خروج آقای استیلی از هیئت مدیره تعداد ما زوج شد من این موضوع را به اطلاع دفتر وزیر ورزش رساندم و از دفتر ایشان با من تماس گرفتند و اطلاع دادند آقای رحیمی با حفظ سمت مدیرعاملی دیگر عضو هیئت مدیره نخواهند بود و باید از ترکیب هیئت مدیره خارج شوند. باید بگویم ما در هیئت مدیره با هم یکدل بوده و تا به امروز نشده است که برای مصوبات مختلف رای‌گیری بکنیم. ما در تمام مصوبات اجماع داشته‌ایم و از همان روز اول بین اعضا همدلی وجود داشته است.

سیاسی ضمن بیان اینکه رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس، طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی است گفت: رئیس مجمع آقای طیب‌نیا است اما کسی که احکام اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه را صادر می‌کند وزیر ورزش است و ما با وزارت ورزش در ارتباط هستیم.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا بهروز منتقمی همچنان به عنوان سرپرست باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد و برای مدیرعاملی باشگاه با محمد دادکان یا امیر عابدینی صبحت شده است، گفت: هنوز در سطح مدیرعاملی باشگاه صحبتی نشده است پس از آنکه آقای رحیمی به صورت تصادفی از مدیرعاملی برکنار شد اتوماتیک‌وار آقای منتقمی به عنوان جانشین ایشان سرپرست باشگاه شده است تا در آینده تصمیماتی اتخاذ شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش اینکه در  شأن علی دایی با او برخورد نشده است، بدون شک تمام حق و حقوق علی دایی پرداخت خواهد شد. روزی که در مورد ماندن یا نماندن علی دایی در هیئت مدیره تصمیم‌گیری شد در این مورد هم بحث و تبادل نظر کردیم. دیروز هم نشستی با نماینده آقای دایی داشتم و در خصوص پرداخت حق و حقوق ایشان صحبت کردیم. در این مورد مشکل خاصی نیست و تمام مطالبات ایشان پرداخت می‌شود.






تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن