تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیات فوتبال شهرستان خمینی شهر استعفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رئیس هیات فوتبال شهرستان خمینی شهر استعفا کرد خمینی شهر– ایرنا- بدنبال اختلافات بوجود آمده بین اداره ورزش و جوانان شهرستان « عبدالله کیانی » رئیس هیات فوتبال شهرستان خمینی شهر از این سمت کناره گیری کرد.


عضو شورای شهر خمینی شهر و رئیس مستعفی هیات فوتبال شهرستان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا گفت: به توصیه دوستان به ویژه رئیس اداره ورزش وجوانان مسئولیت هیات فوتبال شهرستان را قبول کردم و هدف من از قبول این مسئولیت برداشتن گامی برای توسعه ورزش فوتبال در خمینی شهر بود.
عبدالله کیانی با اشاره به وجود اختلافات گذشته بین هیات فوتبال شهرستان و هیات فوتبال استان اصفهان برای تصدی مسئولیت هیات فوتبال این شهرستان گفت: اداره ورزش وجوانان شهرستان خمینی شهر وعده هایی برای حل مشکلات فوتبال این شهرستان داد.
رئیس شورای استان اصفهان گفت: در سال های گذشته، سالن ورزشی «مادر» خیمنی شهر در اختیار هیات فوتبال این شهرستان قرار داشت .
وی افزود: امسال نیز در خواست ما این بود که این سالن برای استفاده علاقه مندان به ورزش فوتبال و کسب در آمد برای جبران هزینه های هیات شهرستان ، در اختیار هیات فوتبال خمینی شهر قرار گیرد.
کیانی اظهار کرد: متاسفانه بر خلاف قول مسئولان اداره ورزش و جوانان خمینی شهر، سالن ورزشی مادر این شهرستان به بخش خصوصی واگذار و از اختیار هیات فوتبال این شهرستان خارج شد .
وی افزود: بر اساس قانون، اعضای هیات فوتبال شهرستان باید با نظر رئیس این هیات انتخاب و به هیات فوتبال استان معرفی شوند اما متاسفانه معرفی بعضی از افراد از جمله خزانه دار، دبیر هیات فوتبال با مخالفت های رئیس اداره ورزش و جوانان روبرو شد و به رغم جلسات مکرر با مدیریت اداره ورزش وجوانان شهرستان، وی به خواسته خود اصرار کرد و دلائل قابل قبولی نیز برای اصرار خود ارائه نکرد .
رئیس هیات فوتبال خمینی شهر با بیان اینکه در این مدت تلاش زیادی داشتم تا با تعامل و همدلی مشکلات هیات فوتبال شهرستان را حل و اعضای هیات را انتخاب کنیم، گفت: بعد از گذشت سه ماه با کارشکنی های متعدد از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برای انتخاب اعضای هیات فوتبال شهرستان روبرو شدم.
وی با تاکید براینکه باید روحیه استقلال هیات های ورزشی حفظ شود گفت: در ماههای گذشته به روحیه عملکرد مستقل هیات فوتبال شهرستان خمینی شهر آسیب زیادی وارد شد.
وی گفت: وعده هایی برای توسعه ورزش فوتبال وارتقای جایگاه شهرستان در استان و کشور به فعالین و جوانان و علاقه مندان فوتبال در خمینی شهر داده بودم اما با مشاهده مداخلات و کارشکنی اداره ورزش و جوانان شهرستان تصمیم به استعفا گرفتم.
وی که عضو شورای شهر خمینی شهر نیز می باشد، خطاب به مسئولین هیات فوتبال استان اصفهان اظهار کرد: امیدوارم مسئولین هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان خمینی شهر هرچه سریعتر فرد مناسب را بعنوان سرپرست هیات فوتبال این شهرستان معرفی کنند تا از ایجاد رکود و دلسردی جوانان و اهالی فوتبال شهرستان جلوگیری شود.
رئیس مستعفی هیات فوتبال خمینی شهر افزود: چمن زمین فوتبال مجموعه قدس این شهرستان از بیش از دو سال تاکنون برای بازسازی تخریب و به حال خود رها شده است.
وی افزود: یکی اهداف شورای شهر و شهرداری خمینی شهر، تکمیل این زمین چمن با کمک خیرین است .
ت/ 7145/ 7132


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن