تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804916050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار صدراعظم اتریش برای حل دیپلماتیک بحران در روابط روسیه و اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ابتکار صدراعظم اتریش برای حل دیپلماتیک بحران در روابط روسیه و اوکراین بین الملل > اروپا - واحد مرکزی خبر نوشت:

ورنر فیمن، صدراعظم اتریش، روز جمعه اعلام کرد قصد دارد ماموریتی دیپلماتیک را به منظور ایجاد آشتی میان اوکراین و روسیه آغاز کند.
صدر اعظم سوسیال دموکرات اتریش در مصاحبه با روزنامه کرونن زایتونگ تاکید کرد : quotation mark هر کس مایل است از وقوع جنگ جلوگیری کند، باید تلاشهایی دیپلماتیک به منظور ناکام گذاشتن اقدامات جنگ طلبانه انجام دهد. quotation mark
ورنر فیمن تصریح کرد قصد دارد به زودی با پترو پوروشنکو و ولادیمیر پوتین روسای جمهور اوکراین و روسیه دیدار کند.
صدر اعظم اتریش در حالی تصمیم گرفته است این ابتکار را به منظور عادی سازی روابط روسیه و اوکراین به اجرا گذارد که اتحادیه اروپا و آمریکا تحریم های جدیدی در رابطه با بحران اوکراین بر ضد مسکو وضع کرده اند.
اتریش یکی از اعضای اتحادیه اروپا است که در سالهای اخیر مناسبات اقتصادی و تجاری گسترده ای با کشورهای اروپا برقرار کرده است.
طبق بیانیه ای که روز جمعه در وین منتشر شد صدر اعظم سوسیال دموکرات اتریش پنجشنبه آینده، هجدهم سپتامبر، به رم خواهد رفت تا با فدریکا موگرینی، که به زودی مسئولیت هدایت سیاست خارجی اتحادیه اروپا را به جای کاترین اشتون بر عهده خواهد گرفت، دیدار و گفتگو کند. فریمن در این دیدار تلاش خواهد کرد ماموریت دیپلماتیک میانجی گرانه خود را میان اوکراین و روسیه با موگرینی هماهنگ کند.
صدر اعظم سوسیال دموکرات اتریش سه هفته دیگر به کیف خواهد رفت تا با پترو پوروشنکو دیدار کند. در همین راستا فریمن، در تماسی تلفنی با ولادیمیر پوتین نیز گفتگو خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، فریمن در گفتگو با روزنامه زایتونگ تصریح کرد: quotation mark این گفتگوها و رایزنی ها باید در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرند و تا حد ممکن از نظر زمانی به یکدیگر نزدیک باشند تا بتوانیم بهتر آنها را به یکدیگر گره بزنیم. quotation mark
صدر اعظم اتریش خاطر نشان کرد اوضاع اقتصادی منطقه زمانی بهتر خواهد شد که اوکراین و روسیه بار دیگر روابطی دوستانه برقرار کنند.
دولت اتریش ضمن اعلام همبستگی با سیاست تحریم های اروپا و آمریکا بر ضد روسیه، پیوسته بر ضرورت گفتگوی مستقیم اروپا با رهبران کرملین تاکید می کند.
ماه ژوئن در سفر ولادیمیر پوتین به وین، هاینس فیشر رئیس جمهور اتریش با مشارکت کشورش در پروژه گازی ساوت استریم که اتحادیه اروپا با آن مخالفت می کند، موافقت کرد. قرار است خط لوله گازی ساوت استریم، پایانه های گازی روسیه را با دور زدن اوکراین و از طریق دریای سیاه به جنوب اتحادیه اروپا متصل کند.
کارشناسان معتقدند اروپا به خط لوله انتقال گاز ساوت استریم که شرکت دولتی گازپروم روسیه به منظور متصل کردن روسیه به مرکز و جنوب اروپا در زیر بستر دریای سیاه می سازد، نیازمند است. اجرای این پروژه و بهره برداری از آن برای اروپا بسیار حائز اهمیت است اما مناقشه کنونی که میان روسیه و غرب بر سر اوکراین به وجود آمده است، اجرای این پروژه را به خطر انداخته است. هدف از احداث خط لوله انتقال گاز ساوت استریم که ظرفیت آن شصت و سه میلیارد متر مکعب برآورد شده است، کاهش وابستگی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گاز به کشورهایی از قبیل اوکراین است که گاز صادراتی روسیه به اروپا از خاک آنها ترانزیت می شود. انتظار می رود این پروژه که شامل چهار لوله هر یک به ظرفیت پانزده میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون متر مکعب گاز است، اواخر سال دو هزار و پانزده راه اندازی شود و در سال دو هزار و هجده نیز ظرفیتش کامل شود. اجرای این پروژه هفتم دسامبر سال دو هزار و دوازده در قفقاز روسیه آغاز شد و روسیه برای اجرای بخش زمینی این پروژه، قراردادهایی بین دولتی با اتریش، بلغارستان، کرواسی، مجارستان، یونان، صربستان و اسلوونی امضا کرده است.
پس از لهستان و اسلواکی، اتریش نیز روز پنجشنبه اعلام کرد میزان تحویل گاز روسیه به این کشور به طور ناگهانی پانزده درصد کاهش یافته است. 4949



جمعه 21 شهریور 1393 - 13:35:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن