تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818937009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با همکاری هنرمندان و علما تمام قد جلوی بی ادبان می ایستم/ فقط پاسخگوی بی مهری های 9 روز گذشته هستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: با همکاری هنرمندان و علما تمام قد جلوی بی ادبان می ایستم/ فقط پاسخگوی بی مهری های 9 روز گذشته هستم خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر ضرورت ایستادن جلوی بی ادبان عرصه فرهنگ و هنر گفت: با همکاری هنرمندان و علما تمام قد جلوی بی ادبان می ایستم.
۱۳۹۳ جمعه ۲۱ شهريور ساعت 12:46



به گزارش خبرگزاری پانا، بهزاد مریدی در دیدار با هنرمندان حوزه تئاتر اظهار داشت: بابت بی احترامی ها و بی مهری هایی که در حوزه هنر صورت گرفته عذرخواهی می کنم اما فقط پاسخگوی بی مهری های 9 روز گذشته هستم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: علامه دهر شدن با سرچ در اینترنت و گوگل جای شگفتی دارد.
وی با بیان اینکه هنر مقدس است و باید حرمت تئاتر نگه داشته شود، تصریح کرد: بی حرمتی به هنر مقدس شرم آور ترین حرکتی است که من دهه های اخیر دیده ام.
مریدی خطاب به اهالی هنر گفت: اگر حرمت ندیده اید پاسخگو خواهم بود، اگر بی ادبی و بی مهری دیده اید جوب خواهم داد اما فقط پاسخگوی مدت زمانی هستم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حضور دارم.
وی تصریح کرد: از گذشته سخن نگوئید چون حضور ندارند که پاسخ دهند، من را از خودتان بدانید عهد می بندم که با همراهی علما و هنرمندان تمام قد جلوی بی ادبان عرصه هنر بایستم.  


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: چنان جلوی ایین بی ادبان بایستم که تصورش را هم نخواهید کرد.
وی همچنین از لغو دستورالعمل های ارائه شده در هفته های اخیر مبنی بر عدم قرار دادن سالن های تئاتر شهرستان های برای تمرین تئاتر به فعالان این عرصه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پانا، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس امروز در شیراز به کار خود پایان می دهد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن