تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دور جدید تحریم های غرب برضد روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دور جدید تحریم های غرب برضد روسیه خبرگزاری پانا: با وجود مخالفت برخی کشورها، از امروز تحریم های جدید اتحادیه اروپا و آمریکا علیه روسیه به علت مسائل اوکراین اجرایی شده است.
۱۳۹۳ جمعه ۲۱ شهريور ساعت 11:39



به گزارش خبرگزاری پانا، تحریم های اتحادیه اروپا شامل محدودیت های جدید مالی، تحریم های جدید دربخش نفت و انرژی و همچنین جلوگیری از انتقال فناوری صنایع نظامی به مسکو را شامل می شود.   این تحریمها درپی متهم شدن روسیه به دخالت در بحران اوکراین وضع شده است.
خبرگزاری رویتر گزارش داد، اتحادیه اروپایی دارایی های اعضای برجسته پارلمان روسیه از جمله ایگور لبدف و ولادیمیر ژیرینوفسکی را مسدود کرد. همچنین رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای رسما از پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا در تشدید تحریم ها علیه روسیه خبر داد.  
باراک اوباما، می گوید، تحریم های جدید علاوه بر آن که هزینه‌های اقتصادی سنگینی برای شخص رئیس‌جمهور روسیه و نزدیکان وی خواهد داشت،‌ انزوای سیاسی روسیه را نیز تشدید می‌کند.   همزمان روسیه نیز تهدید کرده است برای اعمال تحریم های متقابل از جمله محدود کردن واردات خودروهای ساخت اروپا به روسیه و همچنین اعمال محدودیت برای خطوط پروازهای اروپایی و غربی بر فراز این کشور، تصمیم خواهد گرفت.   اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه در حالی است که رئیس‌ جمهور اوکراین چند روز پیش از توافق‌نامه صلح میان مسکو و کیف خبرداده بود.
تشدید تحریم های بانکی آمریکا ضد روسیه
منابع آگاه روز پنجشنبه اعلام کردند: آمریکا قصد دارد تحریم ها ضد اسبر بانک ، بزرگ ترین بانک روسیه را تشدید کند و محدودیت های دیگر بانک های روسیه را نیز در واکنش به دخالت مسکو در امور اوکراین ، افزایش دهد.   آمریکا در ماه ژوئیه پنج بانک روسی وی تی بی ، گازپروم بانک ، بانک مسکو ، وی ئی بی و بانک کشاورزی روسیه را تحریم کرد و ارتباط آنها را با سیستم بانکی آمریکا قطع کرد و تعامل بانکی اشخاص آمریکایی را با این بانک ها ممنوع کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن