تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798722392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو جبهه پیروان: پایداری‌ها دست از تندروی بردارند تا در جمع اصولگرایان قرار گیرند/ رئوفیان: جبهه پایداری درگیر انشقاق درونی شده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو جبهه پیروان: پایداری‌ها دست از تندروی بردارند تا در جمع اصولگرایان قرار گیرند/ رئوفیان: جبهه پایداری درگیر انشقاق درونی شده
دو فعال سیاسی اصولگرا بر این اعتقادند که پایداری ها همچنان دچار تندروی هستند و برای قرار گرفتن در دایره اصولگرایی باید دست از تندروی بردارند.
به گزارش نامه نیوز، «وحدت» باز هم دغدغه اصولگرایان شده است، مهمی که در چند انتخابات اخیر در نتیجه تک روی‌ها و علم‌های تفرقه افکنانه‌ای که از گوشه و کنار جریان اصولگرایان بلند شده بود حادث نشد تا آرزوی بزرگان و ریش سفیدان جریان اصولگرا برای دور هم نشاندن جوانترها و پسران اصولگرا دور میز وحدت محقق نشود.


گرچه انتظار می رفت با ناکامی رخ داده شده برای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اصولگرایان مشی تفرقه افکنانه را کنار بگذارند و همه زیر یک چتر وحدت گرا قرار گیرند، اما سخنان اخیر آیت الله مصباح که در آن صریحا رسیدن به وحدت را عملی و منطقی ندانسته بود بار دیگر دغدغه را بین اصولگرایان باز گرداند. این درحالیست که مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری تاکید  دارد این جبهه پایبند به منشور اصولگرایی و تصمیمات اصولگرایان است. اظهارات متناقضی که برخی از آن تعبیر به بازی جدید این جبهه یا سهم خواهی زودهنگام پایداری ها می کنند.


در همین راستا ابوالقاسم رئوفیان، عضو جبهه ایستادگی، در گفت و گو با نامه نیوز، با بیان اینکه سهم‌خواهی در دنیای سیاست امری عادی است، گفت: نمی‌دانم چه اصراری به شکل گیری وحدت میان اصولگرایان است، وحدت موضوعی که هرگز محقق نخواهد شد، در گذشته نیز بارها شاهد بودیم که استراتژی مطلق وحدت اصولگرایان در واقع تحقق پیدا نکرده است، اما اجماع و وحدت نسبی البته زمانیکه محوریت اشخاص تعریف نشده بودند، به دست آمد.
دبیر کل حزب ایران زمین تصریح کرد: معتقدم پایداری‌ها با توجه به انشقاقی که میان‌شان ایجاد شده است و تندروی هایشان، همان رویه قبلی که در پیش داشند را ادامه می‌دهند و خودشان را اصولگرایی ناب می‌دانند.رئوفیان درخصوص احتمال سهم خواهی این جبهه از جریان اصولگرا، خاطر نشان کرد: سهم خواهی در معادلات سیاسی یک انتظار پذیرفته شده است. در سیاست طبیعی است که هیچ حزب و گروهی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا نمی‌توانند بگوید که ما هیچگونه انتظاری نداریم و اسم نامزد مورد صلاحیت ما نیز در لیست انتخابات نیاید! بالاخره همیشه سهم خواهی موضوع بدی نیست، فلسفه وجودی احزاب و گروه های سیاسی این است که  در عرصه انتخابات تلاش کنند تا نامزدهای مورد نظر خودشان را به مجلس و شورا بفرستند و کرسی‌های را در اختیار بگیرند. دبیر کل حزب ایران زمین با بیان اینکه در صورت بازگشت سلامت آیت الله مهدوی کنی، رسیدن به وحدت امکانپذیر خواهد شد، گفت: امروز در نبود آیت الله مهدوی ما هیچ جایگزینی نداریم. کسانی هم که تصور می‌کنند می‌توانند محوریت این وحدت را بر عهده بگیرند، بدانند که این موضوع تصوری بیش نخواهد بود.
وی تاکید کرد: حزب محوری یک دستاورد و موفقیت بزرگ برای فضای سیاسی و حزبی کشور است، معتقدم اگر قرار باشد وحدتی بین اصولگرایان شکل گیرد بهترین حالت آن است که به جای شخص محوری به سمت حزب محوری برویم.
این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: گروهایی که افکار نزدیک به هم را دارند یک جبهه شکل دهند و جبهه ها با یکدیگر ائتلاف کنند، مثل جبهه ایستادگی با جبهه پیروان خط امام و رهبری به لحاظ اشتراکاتی که دارند می‌توانند با یکدیگر ائتلاف کنند.در سویی دیگر احمد کریمی اصفهانی، دبیر کل جامعه اصناف وبازار در گفت‌و‌گو با نامه نیوز، خواستار دست کشیدن پایداری ها از تندروی هایشان شد و گفت: دعا می‌کنیم پایداری‌ها دست از تندروی ردارند تا انشاالله در جمع اصولگرایان قرار گیرند و به وحدت برسند. جبهه پایداری به تنهایی دارای جایگاهی نیست که بتواند به عنوان یک ضلع از اصوگرایان قرار بگیرد.


وی با بیان اینکه اختلاف بین اصولگرایان وجود دارد اما رقیب اصلاح طلب بیش از ما درگیر اختلافات است، افزود: اصلاح طلبان فکر می کنند که می توانند بین اصولگرایان اختلاف انگیزی کنند، درست است که ما از بعضی ها دلخوری هایی را داریم ولی باعث نمی‌شود اصلاح طلبان  فکر کنند از این موضوع چیزی عایدشان می‌شود.

عضو جبهه پیروان رسیدن به وحدت را مهمترین دغدغه و ضرورت امروز اصولگرایان دانست و گفت: بهرحال باید پذیرفت که امروز اصولگرایان درگیر اختلافات هستند، همانطور که پست ها دست به دست می شود نمی‌شود به موضوع وحدت اطمینان داشت اما با وحود همه این اختلافات باید تلاش ها برای کم کردن اختلافات و رسیدن به وحدت باشد. 






۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن