تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه پیش برنده توسعه علمی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در نشست مشترک روسای دانشگاه های استان : دانشگاه پیش برنده توسعه علمی کشور است خبرگزاری پانا:استاندار فارس گفت: دانشگاه ها پیش برنده توسعه علمی و امید آینده هر كشور محسوب می شوند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۰ شهريور ساعت 17:42



به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی در  دومین نشست مشترك روسای دانشگاه های استان فارس كه با حضور معاونین استانداری تشكیل شد، اظهار داشت: مهم ترین اصل در دانشگاه ها، گسترش فضای علمی است كه جز با حاكمیت فضای عقلانی محقق نمی شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این كه بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام به مرحله تثبیت رسیده و قانون اساسی به عنوان تبلور خون شهدا و ایثار جانبازان، مورد توجه همگان قرار دارد، تصریح كرد : همه فعالین دانشگاهی باید به اصول جمهوری اسلامی پایبند باشند و دستخوش هیجان ها و اغراض مختلف نشوند.

وی با اشاره به این كه پایبندی به قانون باید در رفتار همگان حاكمیت داشته باشد، افزود: قانون باید بر ای تشكل های دانشجویی یكسان باشد و كسی از مقررات تخطی نكند زیرا دانشجویان مدیران فردا هستند و از هم اكنون باید پایبندی به قوانین را بیاموزند.

استاندار فارس با بیان این كه درك و فهم عمومی مردم از مسائل كشور بسیار بالا است و به خوبی از روند اداره كشور اطلاع دارند، اظهار داشت: امنیت، منافع و مصالح ملی برای ما اصل است و عبور از آن ها قابل قبول نخواهد بود.

احمدی ستون فقرات امنیت ملی كشور را ولایت فقیه دانست و با اشاره به این كه امام راحل(ره) فرمود" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به ممكلت آسیبی نرسد"، افزود: عدم وجود ولایت فقیه به عنوان نقطه ثبات و آرامش در كشوری مانند عراق باعث شد یك گروه تروریستی این كشور را ملتهب و آشوب زده كند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاكید بر این كه مدیران استان باید در میان دانشجویان حضور پیدا كنند و درد دل های آنان را بشنوند، گفت: معتقدیم دانشگاه ها باید فضای با نشاط سیاسی داشته باشند  و با عقلانیت و در چارچوب رشد علمی و تكنولوژیك حركت كنند.

وی خاطر نشان كرد: دانشگاه جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دارد و دانشجویان باید سمبل جریان پاك كشور باشند.

استاندار فارس با تاكید بر محوریت دانشگاه شیراز در هماهنگی مراكز آموزش عالی استان، سابقه، اهمیت و توانمندی این دانشگاه به گونه ای است كه می تواند تكیه گاه سایر دانشگاه های استان قرار گیرد.

وی با اشاره به جلسه دیدار خود با نخبگان استان خواستار تداوم این جلسات شد و افزود: باید با راه اندازی مركز هماهنگی نخبگان، ارتباط بیشتری میان دستگاه های اجرایی و مراكز علمی و نخبگان استان ایجاد كنیم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن