تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798272000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ساماندهي همکاري‌ منطقه‌اي و جهاني در مبارزه با تروريسم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۴۴ب.ظ)
روحاني تاکيد کرد: لزوم ساماندهي همکاري‌ منطقه‌اي و جهاني در مبارزه با تروريسم روحاني در ديدار دبيرکل سازمان همکاري‌ شانگهاي گفت: مبارزه با تروريسم و افراطي‌گري نيازمند يک تصميم قاطع سياسي است و همکاري‌ منطقه‌اي و جهاني مشترک در اين زمينه بايد سامان داده شود.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس‌جمهور کشورمان در ديدار دبيرکل سازمان همکاري شانگهاي، تروريسم و افراطي‌گري را تهديد و مشکلي بزرگ براي منطقه و جهان دانست و گفت: همه کشورها بايد براي مبارزه‌اي جمعي با تروريسم و افراطي‌گري، متحد شده و دست در دست هم دهند.
روحاني در اين ديدار که در کاخ سامان در پايتخت تاجيکستان انجام شد، گفت: مبارزه با تروريسم کار ساده و کوتاه‌مدت نيست و نيازمند اراده‌اي جمعي است. بنابراين مبارزه با تروريسم و افراطي‌گري نيازمند يک تصميم قاطع سياسي است و همکاري‌ منطقه‌اي و جهاني مشترک در اين زمينه بايد سامان داده شود.
روحاني با بيان اينکه «همه بايد باور کنند که وجود يک گروه تروريستي به نفع هيچ‌کس نيست»، گفت: ما وظيفه مهمي داريم و انتظار مي‌رود اعضاي اصلي و ناظر شانگهاي به مسئوليت‌هاي خود در زمينه رسيدن به ثبات منطقه‌اي، توجه ويژه کنند.
رييس‌جمهوري همچنين حضور ايران در اجلاس سران کشورهاي عضو و ناظر سازمان همکاري‌ شانگهاي را نشانه علاقمندي ايران به ثبات منطقه دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در توان داشته باشيم را در راه ثبات منطقه انجام خواهيم داد.
طبق اين گزارش، دبيرکل سازمان همکاري‌ شانگهاي نيز در اين ديدار، حضور رييس‌‌جمهوري ايران در اين اجلاس سران را نشانه‌اي مهم براي تمام اعضا دانست و گفت: امسال سازمان، تلاش‌هاي زيادي در راستاي افزايش کيفيت همکاري با اعضاي ناظر داشته است.
«مزن سف» با تاکيد بر ضرورت حفظ امنيت و ثبات منطقه، اظهار داشت: براي من و سازمان شانگهاي، سخنان جنابعالي در خصوص مبارزه با تروريسم بسيار مهم است و ما هم معتقد به کار جمعي و مداوم براي مبارزه با تروريسم و افراطي‌گري هستيم.
وي تاکيد کرد: همکاري در زمينه امنيت و ثبات منطقه‌اي، اقتصادي و فرهنگي با جمهوري اسلامي ايران به عنوان عضو ناظر سازمان همکاري‌ شانگهاي، براي مجموعه اعضاي اصلي اين سازمان بسيار مهم و در راستاي منافع جمعي است.
دبيرکل سازمان همکاري‌ شانگهاي با تاکيد بر اينکه «هر چه در توان داريم در دبيرخانه براي تحکيم همکاري با ايران انجام خواهيم داد»، گفت: اميدواريم اجلاس سران در «دوشنبه»، بتواند صفحه مهمي در تاريخ اين سازمان بگشايد.
روحاني قرار است روز جمعه در چهاردهمين اجلاس سران کشورهاي عضو و ناظر سازمان همکاري‌ شانگهاي شرکت کند.
سازمان همکاري‌ شانگهاي (shanghai Cooperation Organization) ، بيست و پنجم خرداد ۱۳۸۰ هجري خورشيدي (۱۵ ژوئن ۲۰۰۱) با عضويت چين، روسيه، قزاقستان، قرقيزستان، تاجيکستان و ازبکستان تاسيس شد.
جمهوري اسلامي ايران، هند، افغانستان، مغولستان و پاکستان در اين سازمان مقام ناظر را دارند.
اعضاي سازمان همکاري‌ شانگهاي (SCO) با داشتن مساحتي معادل ۳۰ ميليون و ۱۸۹ هزار کيلومتر مربع، سه پنجم از مساحت آسيا و با جمعيتي در حدود يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون نفر، حدود يک چهارم جمعيت کره زمين را در اختيار دارند.
رييس‌جمهوري در حاشيه چهاردهمين اجلاس سران کشورهاي عضو و ناظر سازمان همکاري‌ شانگهاي که با عنوان «همکاري، هم‌رشدي و هم‌شکوفايي» برگزار مي‌شود، با مقامات کشورهاي حاضر در اين اجلاس ديدار و گفت‌وگو مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن