تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین اسکوربرد خاورمیانه در ورزشگاه تختی تهران رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اولین اسکوربرد خاورمیانه در ورزشگاه تختی تهران رونمایی شد تهران بزرگ - ایرنا - رییس مجموعه ورزشی تختی تهران از رونمایی اسکوربرد بازی در این ورزشگاه قبل از بازی تیم های نفت تهران و استقلال تهران خبر داد.


قاسم رسته روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم رونمایی قبل بازی میان تیم های فوتبال نفت تهران و استقلال تهران در ساعت 17 و 30 با حضور مدیر کل دفتر وزیر ورزش و جوانان، رییس شرکت توسعه و تجهیز، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مجموعه ورزشی تختی راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه برای رونمایی از این اسکوربرد 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: این اسکوربرد بزرگترین و مجهز ترین اسکوربرد در خاورمیانه می باشد که به لحاظ چارچوب و قابلیت ثبت زمان، نمایشگر چند کاره و اعلام نتایج و ثبت و پخش صحنه های حساس مسابقه مجهز می باشد.
رسته خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته آغاز شده ولی به لحاظ مشکلات مالی در این ورزشگاه، امروز رونمایی شد.
بازی های تیم فوتبال نفت تهران این فصل در ورزشگاه تختی برگزار می شود و این ورزشگاه میزبان این تیم در لیگ چهاردهم فوتبال خواهد بود.
تهرام/7247/1348


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن