تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806835093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه یکپارچه زیست بومی اجرا شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران خیریانپور تاکید کرد:
برنامه یکپارچه زیست بومی اجرا شود
ساری - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران، بر تدوین و اجرای برنامه یکپارچه زیست بومی تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن خيريانپور بعد از ظهر پنجشنبه در شوراي اداري استان مازندران، ابراز اميدواري کرد: حضور خانم دكتر ابتكار در شوراي اداري استان مازندران و تفاهم نامه منعقده، منشاء اثرات موثر و مفيد و اختصاص اعتبارات مناسب از منابع ملي براي استان و رافع مشكلات زيست محيطي به ويژه بحث زباله و پسماند استان باشد.
 
خيريانپور بيان كرد: در اهميت محيط زيست همين بس كه تعداد 7 ماده از مواد برنامه پنجم توسعه كشور( مواد 187 الي 193 ) به مبحث محيط زيست اختصاص يافته و در اين مورد به مسائل مهمي همچون حفاظت و احياء و بهره برداري پايدار از محيط زيست، منابع طبيعي و تنوع زيستي، مديريت پسماند، ‌تمهيدات لازم براي كاهش آلودگي هاي هوا تا حد استانداردهاي جهاني، برنامه مديريت زيست بومي در زيست بومهاي حساس، كاهش عوامل آلوده كننده و مخرب محيط زيست، جلوگيري از شكار بي رويه و نابودي تنوع زيستي، ارتقاء آگاهي هاي عمومي با تاكيد بر گروه هاي اثرگذار و اولويت دار، مسائل زيست محيطي مناطق ساحلي و دريايي، تدوين و اجراي برنامه يكپارچه زيست بومي تاكيد ويژه اي شده است. 
 
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران با اشاره به تصويب نامه شوراي عالي اداري كشور و ابلاغيه رياست جمهوري، ضرورت توسعه خدمات الكترونيكي در دستگاه هاي اجرايي استان را مورد تاكيد قرار داده و گفت : از طريق معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور بر اجراي اين آيين نامه و مصوبه نظارت و اعمال نتايج پيشرفت كار در نظام ارزيابي عملكرد دستگاه ها لحاظ داده خواهد شد. 
 
خيريانپور به دستور مورخ 93/3/21 رياست محترم جمهوري در هيئت وزيران اشاره كرد و گفت: طبق دستور ايشان به منظور حمايت از شركت هاي دانش بنيان و توسعه آنها و رفع بخشي از مشكل اشتغال فارغ التحصيلان مراكز آموزش عالي، همه دستگاه هاي اجرايي (حسب مورد ) موظفند نسبت به انعقاد قرارداد با شركت هاي دانش بنيان براي خريد يا سفارش توليد محصولات مورد نيازشان اقدام نمايند. 
 
وي در خصوص نحوه ارائه گزارش هاي 6 ماهه نظارت و ارزيابي عملكرد سال 1393 دستگاه هاي اجرايي استان به مديران كل تاكيد کرد: ادارات كل موظفند از اول تا دهم مهرماه از طريق سامانه مديريت عملكرد استانداري مازندران گزارش 6 ماهه سال 1393 را جهت نظارت و ارزيابي وارد نموده و استانداري ( دفتر منابع انساني و تحول اداري ) نيز از 11 تا 30 مهر ماه فرصت بررسي و ارزيابي و تاييد عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان را داشته و نهايتا بايد اين ارزيابي از اول تا دهم آبان ماه از طريق استانداري براي سامانه مديريت عملكرد دولت ارسال شود. لذا مديران كل دقت نمايند تا حقي از دستگاه آنها ضايع نشود. 
 
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري سپس حبيب حسين زادگان را به عنوان مديركل ورزش و جوانان مازندران، حيدر نوروزي را به عنوان مديركل راه و شهرسازي مازندران، محمد علي بهمنيار را به عنوان رئيس دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري، سيد مصطفي ابراهيمي را به عنوان مديركل پشتيباني امور دام مازندران و روح الله فرهادي را به عنوان مدير صندوق مهر امام رضا (ع) مازندران و سيد احمد كسائيان را به عنوان رئيس دانشگاه فرهنگيان مازندران معرفي و از زحمات و تلاش هاي مديران قبلي تقدير و تشكر کرد.



۱۳۹۳/۶/۲۰ - ۱۷:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن