تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احسان قائم مقامی قهرمان مسابقات شطرنج جام اکو شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احسان قائم مقامی قهرمان مسابقات شطرنج جام اکو شد تهران - ایرنا - احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران به مقام قهرمانی نخستین دوره رقابت های شطرنج جام الکو دست یافت.


به گزارش ایرنا، نخستین جام شطرنج مردان اکو از 13 شهریور ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در 9 دور و با حضور 10 شطرنج باز از کشورهای عضو اکو برگزار شد.
در رقابت های دور نهم و پایانی که امروز (پنجشنبه) انجام شد، احسان قائم مقامی، محمد خوسنخوجایف و آذر میرزایف به ترتیب مارات ژومایف، کنکوت امیراوغلو و حبیب الله امینی را شکست دادند و یوسف بایرام گلدیف با رستم خوسنوتدینوف و سسمتی تولوگوم تگین با محمود لودهی به تساوی رسیدند.
در پایان مسابقات شطرنج جام اکو، احسان قائم مقامی از ایران قهرمان شد و آذر میرزایوف از جمهوری آذربایجان و مارات ژومایف از ازبکستان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
این رقابت ها براساس تفاهم نامه مشترک میان فدراسیون شطرنج ایران و موسسه فرهنگی اکو با هدف تقویت و ارتقای همکاری و مشارکت میان مردم منطقه و نیز تبادل فرهنگی کشورهای عضو اکو برگزار شد.
در این رقابت ها شطرنج بازانی از کشورهای ایران، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و ترکیه حضور داشتند.
سازمان همکاری اقتصادی (Economic Cooperation Organization)، یک سازمان اقتصادی منطقه ای است.
ورزشی(2)**7537**1436


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن