تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810158335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناطق نوری: مدیریت رهبر معظم انقلاب، باعث عزت ایران در جهان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ناطق نوری: مدیریت رهبر معظم انقلاب، باعث عزت ایران در جهان شده است اصفهان -ایرنا- رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با واکاوی نقش انقلاب اسلامی در منطقه و نقشه های شوم دشمنان ایران گفت: مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مواجه با تحولات منطقه و تحرکات دشمنان، باعث عزت ایران در جهان شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با تشریح اوضاع آشوب زده منطقه و توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: امنیت نعمت بزرگی است که به برکت جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، خدواند به مردم کشور ما اعطا کرده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هدف اصلی شرارت های دشمنان، ایران است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) موج و حرکت صدور انقلاب در جهان میان جوانان مسلمانان کشورهای دیگر ایجاد و این حرکت باعث وحشت استکبار و بیگانگان شد.
وی افزود: دشمنان با این تفکر که نباید حرکت انقلابی ضد استعماری در جهان اسلام منحصر به ایران شیعه شود و با هدف انحراف آن، برای جایگزین کردن ایران با تحلیل های غلط دست به اقداماتی زدند که عواقب آن امروز گریبانگیر خودشان شده است.
وی افزود: آنها تلاش کردند رهبری حرکت اسلامی را از انحصار ایران بیرون بیاورند و ابتدا طالبان را ایجاد کردند و این در صورتی بود که اهل سنت دخالت در سیاست را حرام می دانستند.
وی گفت: از دل طالبان القاعده و اسامه بن لادن و از القاعده، النصره و بعد داعش به وجود آمد و کنترل آنها از دست دشمنان نظام اسلامی خارج شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استکبار و صهیونیست جهانی با تحلیل های غلط گروههای تندرویی را به وجود آوردند که نه ترمز داشتند و نه می شد آنها را کنتزل کرد و اکنون بلای جان خودشان شده است.
وی افزود: غیر از داعش گروههای دیگری نیز بوجود آمد که حتی داعش را نیز قبول ندارند و این بی ترمزی و بی حساب و کتابی آنها باعث شده منطقه در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، یمن و عربستان و حتی ترکیه پر از آشوب شود.
وی گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها به وحشت افتاده اند زیرا افرادی از این کشورها عضو این گروههای تندرو و تروریست شده اند که اهل این کشورها هستند و مهاجر هم نیستند و آکنون آنها کاری نمی توانند بکنند جز دست نیاز به سوی ایران دراز کنند.
وی با بیان اینکه همه این اقدامات با هدف آسیب زدن به ایران اسلامی بوده است، اظهار کرد: ایران، امروز در منطقه خاورمیانه میان آتش و جنگ در کمال آمنیت و آرامش است و آمریکایی ها و حامیان قبلی داعش برای از بین بردن داعش به ایران متوسل شده اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: عزت و سربلندی، امنیت و اقتدار و آرامش ایران مرهون فداکاری شهدا و صبر خانواده های آنها و مردم کشورمان در جنگ و رهبر معظم انقلاب و مدیریت با کفایت معظم له در همه مسائل است.
وی با بیان اینکه در موضوع سوریه نیز رهبر معظم انفلاب یک تنه ایستادند و از سوریه حمایت و این موضوع را مدیریت کردند، گفت: این در حالی بود که خیلی ها گفتند به موضوع سوریه وارد نشوید که کارش تمام شده و باعث جنگ می شود.
ناطق نوری با بیان اینکه سوریه، غزه و حزب الله خط مقدم ماست، افزود: استکبار جهانی و صهیونیست مسیحی و مسیحی صهیونیست از نیل تا فرات را می خواستند و در صدد تشکیل حکومت جهانی بودند اما با مدیریت رهبری انقلاب اسلامی خوابهای آنها تعبیر نشد.
وی با بیان اینکه در دفاع مقدس همه کشورها بر علیه ما بودند ولی نظام سوریه کنار ما ماند و پل ارتباطی ما با لبنان و فلسطین است، اضافه کرد: مدیریت رهبر معظم انقلاب باعث شد همه آنها که فکر می کردند نظام سوریه ساقط است حالا تغییر موضع دهند.
وی افزود: با مدیریت رهبری، امروز غزه بعد از 50 روز جنگ هوایی پیروز و سربلند میدان است و نسبت به گذشته قوی تر شده و ایران و رهبری ایران با همه تبلیغات منفی اخوان المسلمین، در میان مردم غزه و توده جهان عرب محبوبیت پیدا کرده است.
ناطق نوری گفت: هیچ کشوری عربی از غزه حمایت نکرد و با حمایت ایران فلسطینی که روزی با سنگ در برابر اسرائیل ایستادگی می کرد امروز در تولید و استفاده از موشک خودکفا شده است.
وی با اشاره به موضوع عراق و نقش مدیریت رهبر معظم انقلاب در تحولات این کشور گفت: داعش که قسمت های زیادی از عراق را گرفته و تا اربیل پیش رفته بود با کمک فکری، برنامه ریزی و حمایت های ایران از ملت و دولت قانونی عراق در حالی عقب نشینی است و این نبود جز تدبیر فرماندهی کل قوا و مدیریت معظم له.
ناطق نوری با اشاره به انتخابات اخیر عراق و نقش رهبری تصریح کرد: در تحولات عراق و انتخابات عراق رهبری توانست همه گروههای درگیر را مدیریت کند و با کمک معظم له حتی اختلافات شیعی نیز حل شد که آیت الله سیستانی از ایشان تشکر کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت با آرزوی طول عمر برای رهبری اظهار کرد: سالیان سال خداوند ایشان را زنده نگه دارد و با سلامت و صلابت انقلاب ایران به اهداف خود برسد.
پ/8114


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن