تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798645967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز پنجشنبه بیستم شهریور ماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فال امروز پنجشنبه بیستم شهریور ماه سال 1393




به این مطلب امتیاز دهید


سرویس کشکول جام نیوز:
فروردين
عطارد به برج سنبله مي رود. به روابط شما با همكارانتان مربوط مي شود. كارهاي دفتري و شغلي تان به خوبي پيش مي رود. اگر مشكلي داريد مي توانيد پيش دوست شهريوري خود برويد او روحيه اي عالي دارد.

ارديبهشت
جذب چیزهای جالب و پر زرق و برق می شوید که مسائل رمانتیک و الهام نیز تاکید زیادی وجود دارد.مطمئن باشید زمانی که از محل کار به خانه می روید هم با رویی خوش از شما استقبال می کنند. محبوبیت زیادی دارید. اگر مجرد هستید طرفداران زیادی پیدا می کنید.

خرداد
شرايط امروز، به بيان احساسات، عقايد و اين كه تا چه اندازه سايرين برايتان مهم هستند، بستگي دارد. خوب نيست كه در اين زمان، خيلي انتقادگرا باشيد ديگران هم ايده هاي خوبي دارند و اين موضوع را در نظر داشته باشيد.

تير
به نظر می رسد حرف زدن با یک شخص خاص کاملاً غیرممکن است و این بحث به هیچ جا نمی رسد.اما کمی استراحت همه چیز را درست می کند و زود تر از آن چیزی است که فکر می کنید.بنابراین دست از ناراحتی بردارید.

مرداد
هميشه ساده نيست كه بفهميد اشخاص خاص زندگي تان متمايل به چه چيز هستند و آن عتيقه هاي كهنه و عجيب و غريبشان، شما را بسيار عصبي كرده و در بهت و حيرت فرو مي رويد. سعي كنيد، نسبت به همه آنها بي تفاوت باشيد. در غير اين صورت، اين امر، منجر به وقوع امري ناگهاني درون شما ميشود و شما كم كم نگران مي شويد كه چه بلايي به سرتان آمده است. با اين حال، مسائل پيچيده تر از آن هستند كه بتوانيد به راحتي از ميان آنها عبور كنيد.

شهريور
امروز اعتماد به نفس تان کم می شود. زیرا یک نفر سعی دارد تضعیف روحیه کند.به جای این که نگران و دست پاچه شوید،بهتر است ببینید چرا فرد تا این حد منفی است.شاید می خواهند شما را سست کنند و یا می خواهند با این کار انگیزه بدهند.

مهر
امروز ستارگان بیانگر این هستند که میزان کمی ازایمان و باور برای شما درخواست شده . شما باید استراحت کرده و اجازه دهید اعصاب تان آرامش پیدا کند خصوصاً با کسانی که آنها را ستایش می کنید رفت و آمد کنید. هم چنین ممکن است متوجه شوید که غرق در تماشای فروشگاه های مورد علاقه تان شده اید که در این حالت خودداری از خرید تقریباً امر غیر ممکن است.

آبان
از بودن با افراد مورد علاقه تان لذت می برید .بنابراین با افرادی که دوست دارید قرار بگذارید و از لحظات لذت ببرید.بسیار شاداب و سرزنده هستید و تمایل دارید خودتان را نشان دهید.بنابراین از فرصت ها استفاده کنید.

آذر
زندگي كوتاهتر از آنست كه ارزش آنرا داشته باشد كه سرتان را به يك ديوار آجري بكوبيد. در عوض زمان خود را با كساني بگذرانيد كه استعدادهاي شما را مي شناسند و مانع از ابراز وجود شما نمي شوند. آنها به شما يادآوري مي كنند كه زندگي داستان شادي و شادكردن ديگران است نه اين كه مسايل را سخت تراز آنچه هستند بكنيم.

دي
عطارد وارد برج سنبله مي شود و براي شما خوب است. به سرعت فكر كنيد و اگر در طول روزها قرارهايتان تغيير پيدا كنند خودتان را هماهنگ مي كنيد. اين هماهنگي بسيار عالي است زيرا برنامه ها تا لحظات آخر امكان دارد تغيير كنند.

بهمن
تاثیر امروز ستارگان نشان می دهد که هم اکنون پیش آمدها بیش از هر روز دیگر شما را تحت کنترل قرار می دهند . اما حتماً مواظب باشید که از دیگران بیش از حد انتظار نداشته باشید و حقیقت ها را بپذیرید وگرنه رابطه دوستانه و حمایتی را که ازجانب دیگران می خواهید خراب می کنید و از بین می روید .

اسفند
اکنون همانطور که عطارد به سنبله نقل مکان می کند پی می برید که شما و شریکتان مجذوب بحث های محلی درباره آینده تان هستید. اگر شما خیلی باهوش باشید که یکی دو موضوع ظریف را مطرح کنید. اما آماده باشید در همان موقع شما منتظر مطرح شدن چند حقیقت در مورد خانه باشید .   پرشین وی 206  




۲۰/۰۶/۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن