تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798769703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز چهارشنبه نوزدهم شهریور ماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فال امروز چهارشنبه نوزدهم شهریور ماه سال 1393




به این مطلب امتیاز دهید

  سرویس کشکول جام نیوز: فروردين      شايد باز هم اطرافيان نخواهند در مورد ناراحتي هايشان حرف بزنند. سعي كنيد به روش ديگري با آن ها صحبت كنيد. آن ها خوشحال مي شوند درد و دل كنند اما دوست دارند اول سوء تفاهم ها را برطرف كنند.
ارديبهشت      عطارد به برج سنبله می رود . یاد گرفتن یک مهارت به سفر رفتن فوق العاده است . معاشرت با افراد خارجی نیز خوشحال کننده است بنابراین آن ها را دعوت کنید.
خرداد      امروز عطارد به برج سنبله مي رود و تغييرات كوچك، در خانه تاثير مي گذارد. اگر هرگونه سرگرمي را براي هفته آينده انتخاب كرده ايد، بدانيد كه زمان مناسبي است.
تير      عطارد به برج سنبله می رود.این بخش از چارت شما به روابط با برادر و خواهر مربوط می شود.اکنون می توانید به علت طرز فکر عجیب یک نفر پی ببرید.در حقیقت تمام مسائل گذرا است و شما می توانید با رفتارتان همه چیز را آرام کنید.
مرداد      امروز بسيار مراقب باشيد زيرا بسيار ساده با مردم درگير شده و در نتيجه دشمن تراشي مي كنيد. در حال حاضر، شما از خودتان بسيار مطمئنيد و دوست نداريد كه هيچ كسي با شما مخالفت كند. در حقيقت، تصميم داريد بسيار مصرانه بر تصميم خود ايستاده و راجع به آنها بحث كنيد، تا زماني كه شدت خشم از صورت شما نمايان شود. بس است جناب شير! امروز، روزي است كه بايد غرورتان را كنار گذاشته و قبول كنيد كه ممكن است راه اشتباهي را در پيش گرفته باشيد.
شهريور      عطارد به برج شما می رود.به راحتی می توانید افکارتان را بیان کنید و با سرعت بیشتری صحبت کنید.اگر کار خطایی انجام داده اید یا رازی را برملا کرده اید اکنون می توانید همه چیز را درست کنید.دوست دارید تفریح کنید و به جاهای مختلف بروید زیرا از ماندن در یک جا به مدت زیاد خسته می شوید.تنوع در حال حاضر سرگرمی زندگی شماست.
مهر      امروز مرکوری وارد خصوصی ترین بخش چارت شما شده و باعث میشود که هراز گاهی سکوت اختیار کنید. مراقب باشید که چگونه این کار را انجام می دهید چرا که نمی خواهید دیگران فکر کنند که شما مرموز شده اید و یا نمی خواهید با آنها رابطه برقرارکنید. اگر برای آنها توضیح دهید که چه احساسی دارید ، آنها را در جریان خواهید گذاشت و دیگر شک و تردیدی پیش نخواهد آمد.
آبان      عطارد وارد برج سنبله می شود.این قسمت ازچارت شما به روابط اجتماعی و اهداف مشرک مربوط می شود.با افراد جدیدی ملاقات می کنید.دوست دارید با افراد هم فکرتان در مورد علائق مشترک صحبت کنید.
آذر      امروز مركوري در خانه خاكي شهريور خواهد رفت كه مربوط به شغلي، هدف ها و آرزوهاي موفقيت شماست. اين بهترين زمان براي ايجاد روابط گروهي و شبكه سازي است. پس هر تلاش از دستتان بر مي آيد انجام دهيد تا دايره نفوذ خود را گسترش دهيد. شايد همچنين بخواهيد كه در يك مسير تازه رشد كنيد كه در آن صورت شما بيش از يك جاده براي كشف كردن در پيش داريد.
دي      در چند روز آينده خطر تصادف وجود دارد. معمولاً در مورد كارهاي روزمره با دقت هستيد اما امروز تمايل داريد كه كمي با سرعت آن ها را انجام دهيد. اخيراً چه اتفاقي براي قدرت سازماندهي شما افتاده است؟ براي ديدن نتيجه موضوعي بسيار هيجان زده هستيد اما اگر مجبور شويد به خاطر يك تصادف يا تلاشي بيش از حد استراحت كنيد اين هيجان زدگي هيچ فايده اي ندارد. اين طور نيست؟
بهمن      عطارد اکنون در شهریور به ونوس می پیوندد و تاکید می کند که لازم است افکار و احساسات تان را با نزدیکان تان تقسیم کنید . تا جایییکه می توانید بشاش و گشاده رو باشید زیرا هر قدر بیشتر به دیگران یاری دهید دیگران نیز با شما با محبت تر خواهند شد . امروز روز خوبی است برای یک شروع جدید . به خصوص در مورد ایجاد یک رابطه .
اسفند      اگر حواستان جمع باشد می توانید با یک تیر دو نشان بزنید شما در حد اعلای فریبندگی و جذابیت تان هستید و کمی برنامه ریزی ماهرانه بدان معناست که یک تکلیف ملال انگیز یا طاقت فرسا از برنامه شما حذف شده است . اما باید به سرعت فکر کنید.   نیک صالحی 206  




۱۹/۰۶/۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن