تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لباس زرین آکادمی علوم تاجیکستان بر تن رییس جمهوری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لباس زرین آکادمی علوم تاجیکستان بر تن رییس جمهوری ایران تهران – ایرنا- آکادمی علوم تاجیکستان چهارشنبه شب لباس زرین ویژه اعضای رسمی این آکادمی را به دکتر سیدحسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد و آن را بر تن وی پوشاند.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این اقدام پس از آن صورت گرفت که هیات عالی آکادمی علوم تاجیکستان دکتر روحانی را به عنوان عضو خارجی این آکادمی معرفی کرد.
دکتر روحانی سومین ایرانی است که به عنوان عضو خارجی این آکادمی انتخاب می شود.
بر اساس این گزارش، اساتید آکامی علوم تاجیکستان پس از اعلام نام دکتر روحانی به عنوان عضو خارجی این آکادمی ، یکصدا به تشویق رییس جمهوری ایران پرداختند.
روی بنر معرفی دکتر روحانی به عنوان عضو آکادمی علوم تاجیکستان، این بیت از رودکی شاعر بلندآوازه فارسی که اهل تاجیکستان بود، نوشته شده بود:"هیچ شادی نیست اندر این جهان - برتر از دیدار روی دوستان"
آیت الله «اکبر هاشمی رفسنجانی» و «رضا داوری اردکانی» دو ایرانی هستند که پیش از این به عنوان عضو این آکادمی معرفی شده بودند.
شبس ** 1708 ** 1551


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن