تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وداعی تلخ برای دایی؛ پرسپولیس در سردرگمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وداعی تلخ برای دایی؛ پرسپولیس در سردرگمی تهران - ایرنا- امروز برای پرسپولیسی ها عجیب و تلخ بود. تلخ نه صرفا برای جدایی علی دایی، بلکه برای شرایط غیرقابل پیش بینی و همراه با حاشیه تیمی که می خواهد به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.


به گزارش ایرنا، پس از کش و قوس های فروان و علنی شدن اختلافات، زور حمیدرضا سیاسی به علی دایی و علیرضا رحیمی چربید تا رییس هیات مدیره سرخپوشان در اقدامی ضربتی سرمربی و مدیرعامل را برکنار تا حرفش را بر کرسی بنشاند.
از همان ابتدای فصل مشخص بود که اعضای هیات مدیره پرسپولیس تفاهم لازم را با مدیرعامل ندارند که موضوع سرمربیگری علی دایی اصلی ترین ریشه این اختلافات بود.
اختلافات پس از هفته سوم و باخت برابر ملوان بندرانزلی آشکار شد تا بالاخره امروز نمایان شد و به حضور علی دایی در نیمکت سرخپوشان پایان دهد.
علی دایی آقای گل فوتبال جهان و البته مربی نه خیلی موفق در عرصه ملی و باشگاهی به شکلی نامتعارف برکنار شد تا حرمتش حفظ نشود.
بسیار بهتر بود تا او به صورت رسمی از پرسپولیس جدا می شد و مدیران باشگاه پرسپولیس به جای اینکه برای اخراج سرمربی خود دست به دامان خبرگزاری ها شوند، شهریار را به صورت رسمی و محترمانه کنار می گذاشتند و خبر انتصاب حمید درخشان را زیباتر اعلام می کردند.
حتی هیات مدیره سرخپوشان که در نشست نهایی خود از علیرضا رحیمی نیز دعوت نکرده بود، بدون جویا شدن نظر مدیرعامل، دایی را کنار گذاشت.
مخالف رحیمی با این تصمیم سبب شد تا آنان بهروز منتقمی را به عنوان سرپرست باشگاه منصوب کرده تا عمر مدیریت رحیمی در پرسپولیس به 4 ماه نیز نرسد.
حالا رحیمی که کارنامه مدیریتی درخشانی در باشگاه سپاهان و فدراسیون هندبال داشت به خوبی فهمید که پرسپولیس را نمی توان با جای دیگر مقایسه کرد.
همین اقدام آماتور به تمرین عصر روز چهارشنبه پرسپولیس نیز کشید تا در اقدامی نادر، دو سرمربی در تمرین پرسپولیس حضور یابند.
دایی که با ورودش به ورزشگاه درفشی فر با دو دستگی هواداران روبرو شد با ناراحتی روی نیمکت نشست و یاران همیشگی را نیز کنار خود می دید، اما خیلی زود نامه اخراجش را از هیات مدیره گرفت و با چشمانی اشکبار با هواداران و بازیکنان وداع کرد.
این است داستان فوتبال آماتور ایران که نه انتصاب هایش حساب و کتاب دارد و نه اخراجش.
علی دایی همانطوری که بدون دلیل جانشین زلاتکور کرانچار مربی موفق پرسپولیس شد، همانگونه نیز برکنار شد. با این تفاوت که دایی موفق نبود و حالا باید مدتی را خانه نشین باشد تا شاید کمی در افکار فنی خود تجدید نظر کند.
هواداران نگران پرسپولیس امیدوارند این تغییرات که در این برهه زمانی حساس اتفاق افتاد به ضرر تیمشان نباشد.هرچند که خود آنان نیز این فصل از نمایش و نتایج تیم محبوب خود احساس شرمندگی می کردند.
ورزشی(5)**3783**1856


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن