تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798510540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری سومین مسابقات شناورهای هوشمند در دریاچه پارک ارم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری سومین مسابقات شناورهای هوشمند در دریاچه پارک ارم تهران - ایرنا -سومین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند مهرماه سال جاری از سوی دانشگاه صنعتی شریف و انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری ارگان‏های دریایی کشور برگزار می‏شود و حضور و تماشای این مسابقات برای عموم آزاد است.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، مهندس سجاد حاجی زاده، دبیر کمیته اجرایی سومین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند و دانشجوی دکتری مهندسی دریا دانشگاه شریف در خصوص زمان برگزاری مسابقات گفت: با توجه به نظر سنجی انجام شده بین تیم ها، زمان برگزاری مسابقات از اردیبهشت93 به بعد موکول شد که با توجه به برنامه ریزی انجام شده این مسابقات از 29 مهر تا 1 آبان ماه 93 برگزار می گردد.
حاجی زاده در مورد آمادگی تیم ها گفت: هم اکنون 35تیم دانش جویی و 25 تیم دانش آموزی در مسابقات شرکت نموده اند و طی تماس های تلفنی با این تیم ها مشخص شد که حدود 60 درصد تیم ها شناور خود را ساخته و آماده هستند و 30 درصد در مرحله هوشمند سازی و ساخت هستند و 10 درصد تیم ها هم به دلایلی از گردونه مسابقات خارج شده اند.
سجاد حاجی زاده در مورد مکان برگزاری مسابقات اعلام کرد: توجه به هماهنگی های انجام شده این مسابقات به احتمال زیاد در دریاچه پارک ارم برگزار خواهد شد که با مذاکرات انجام شده ورودی پارک ارم و پارکینگ برای عموم در این سه روز آزاد میگردد.
وی ادامه داد: مسابقات دوره های قبلی بنا به دلایلی در دریاچه آزادی برگزار می شد ولی یکی از ویژگی های این دوره، برگزاری آن در عموم است که شهروندان می توانند از نزدیک شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات باشند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.
حاجی زاده در خصوص اهدف برگزاری چنین مسابقاتی گفت: این مسابقات با هدف ایجاد خلاقیت و نوآوری دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند و تقویت ارتباط بین صنعت و مراکز علمی و فرهنگ سازی صنایع دریایی در میهن عزیزمان برگزار می شود. با توجه به اینکه توسعه دریا محور از اولویت های اصلی جمهوری اسلامی ایران است این مسابقات گامی جهت فرهنگ سازی دریایی نیز خواهد بود.
وی با اشاره به داوری گزارشات طراحی، خاطرنشان کرد: در بخش دانشجویی، حدود 75 درصد تیم ها گزارشات طراحی که محاسبات هیدرواستاتیک و هیدرودینامیک شناور در آن هست را برای دبیرخانه ارسال کردند، و این گزارشات بصورت محرمانه و بدون نام برای داوران ارسال شده است. هر گزارش را 3 داور امتیاز میدهد و میانگین امتیاز این سه داور، امتیاز نهایی آنها را تشکیل میدهد. این داوران از مراکز و موسسات معتبر کشوری و لشکری هستند.
مهندس حاجی زاده از افزایش کیفیت مسابقات نسبت به دوره های قبلی خبر داد و افزود: هماهنگی های خوبی با سازمان ها و موسسأت جهت برگزاری مسابقات انجام شده است که حول و قوه الهی شاهد مسابقات با شکوهی خواهیم بود.
مهندس حاجی در پایان به تیم های شرکت کننده و علاقه مندان مسابقات توصیه کرد؛ با توجه به زمان اندک باقیمانده به برگزاری، تیم های شرکت کننده از طریق وب سایت مسابقات به نشانی http://asvc.merc.sharif.ir اخبار را دنبال نمایند و سایر علاقه مندان نیز می توانند از همین طریق در مسابقات آتی ثبت نام نمایند و نیز از نزدیک شاهد رقابت تیم ها در سومین دوره باشند.
علمی(1)**2038**1599


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن