تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف 59 دستگاه حفاري غير مجاز در استان مرکزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۵۵ب.ظ)
توقيف 59 دستگاه حفاري غير مجاز در استان مرکزي رييس گروه بازرسي و نظارت شرکت آب منطقه اي استان مرکزي از توقيف 59 دستگاه حفاري غير مجاز و انسداد 87 حلقه چاه غير مجاز در اين استان از ابتداي سال تا پايان مرداد ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن قانعي گفت: فلسفه وجودي واحد بازرسي و نظارت، حفاظت از منابع آب زيرزميني در چارچوب قانون مصوب توزيع عادلانه آب است که اين مهم در دو شاخه اصلي انسداد چاه هاي غير مجاز و توقيف دستگاه هاي حفاري غير مجاز محقق مي شود.
قانعي ادامه داد: در اين راستا پرسنل گروه بازرسي و نظارت با همکاري عوامل نيروي انتظامي از ابتداي سال موفق به توقيف 59 دستگاه حفاري از انواع تراکتوري، کششي و غيره و انسداد 87 حلقه چاه غير مجاز شده اند که از اين تعداد 27 حلقه چاه غير مجاز و 17 دستگاه حفاري غير مجاز در مرداد ماه سال جاري مسدود و توقيف شده اند.
رييس گروه بازرسي و نظارت شرکت آب منطقه اي استان مرکزي افزود: گروه‌هاي گشت و بازرسي اين شرکت به طور شبانه روزي بر بهره برداري از منابع آب دشت هاي استان نظارت دارند و از حفر چا‌ه غير مجاز و اضافه برداشت از چاه هاي پروانه دار، جلوگيري مي کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن