تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816131257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیسات گازرسانی کردستان تعمیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاسیسات گازرسانی کردستان تعمیر شد سنندج - ایرنا- معاون بهره برداری شرکت گاز استان کردستان گفت: تعمیرات سیستم گرمایشی دستگاه های ایستگاه تقلیل قشار سنندج، توسط معاونت بهره برداری و به وسیله کارکنان واحد تعمیرات ناحیه گازرسانی سنندج انجام شد.


قدرت الله فعله گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه عملیات سرویس دهی سیستم گرمایشی در کمترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید، افزود: این تعمیرات توسط شرکت های خصوصی انجام می گیرد و این شرکت ها به صورت تخصصی تعمیرات و سرویس دهی هیترها را انجام می دهند.
وی اظهار کرد: شرکت های خصوصی به ازای تعمیر هرکدام از هیترها 190 میلیون ریال پیشنهاد قیمت داده بودند که با تلاش خود نیروهای شرکت، این عملیات با کمتر از 50 میلیون ریال در حال انجام است.
معاون بهره برداری شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت هرکدام از چهار دستگاه CGS سنندج که دارای 4 هیتر است صد هزار متر مکعب است، گفت: در صورت انجام این عملیات توسط واحد تعمیرات سنندج، مبلغی حدود 600 میلیون ریال صرفه جویی در این خصوص انجام خواهد گرفت.
به گفته وی طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و علاقمندی و توانایی نیروهای واحد تعمیرات سنندج، خود این نیروها راساً اقدام به انجام آن نمودند.
وی گفت: این تعمییرات شامل زنگ زدایی، ضخامت سنجی و سرویس مابقی تاسیسات به منظور آماده سازی تاسیسات برای فصول سرد سال خواهد بود.
فعله گری با بیان اینکه این کار ضمن آموزش برای نفرات آمادگی و توانایی آن ها را نیز افزایش خواهد داد، گفت: با انجام چنین عملیاتی مهارت و دانش همکاران بخش بهره برداری ارتقاء پیدا خواهد کرد و با توجه به اینکه در شهرستان ها این هیترها موجود است آن ها نیز با بهره گیری از تجربیات به دست آمده می توانند به این شکل این عملیات را انجام دهند.
وی در ادامه افزود: این کار باعث افزایش، ارتقاء و کارایی هیتر و بهینه سازی مصرف سوخت می گردد که در حین کار عملیات رسوب زدایی و زنگ زدایی بصورت دقیق انجام می گیرد.
وی گفت: بعد از تقلیل فشار باید مقصد فشار شکسته شود بعد از شکست فشار، دما کاهش می یابد و این کاهش باعث یخ زدگی گاز می شود به منظور جلوگیری از یخ زدن گاز و رسیدن به نقطه شبنم باید دمای آب به حد مجاز برسد.
معاون بهره برداری شرکت گاز استان کردستان اضافه کرد: در استان کردستان و تعداد زیادی از شرکت های گاز استانی همچنین عملیاتی توسط خود نیروهای شرکت انجام نگرفته و معمولاً کار را به شرکت های خصوصی واگذار می کنند اما شرکت گاز استان کردستان با ابتکار توانست ضمن تقویت و ارتقاء سطح امادگی نیروهای خود باعث صرفه جویی در هزینه شود که در نوع خود کاری بی نظیر است.
وی یاددآوری کرد: در استان 29 ایستگاه CGS موجود است که دارای هیتر می باشند که طبق برنامه هر 5 سال یکبار باید این تاسیسات سرویس دهی و تعمیرات بر روی آن انجام گیرد.
فعله گری اظهار امیدواری کرد باتوجه به تجربیات کسب شده توسط همکاران تعمیرات، سایر شهرستانها نیز نسبت به این کار اقدام نمایند.ک/3
7346/533


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن