تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: اگر اشتباهات فردی نبود الان در رده دوم بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: منصوریان: اگر اشتباهات فردی نبود الان در رده دوم بودیم تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر اشتباهات فردی بازیکنان تیم نبود، اکنون با 16 امتیاز پشت سر استقلال در جدول لیگ برتر فوتبال بودیم.


به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در خصوص قرار نگرفتن در نیمکت نفت تهران در بازی فردا، افزود: روز گذشته در قالب بیانیه ای که به نگارش خودم بود در این خصوص مفصل توضیح دادم.
وی اضافه کرد: تقدیر من طوری رقم خورده که فردا روبروی تیم سابق خود که از کودکی به آن علاقه داشتم، قرار گیرم. جدای از مباحث فنی، استقلال تیم بزرگی است و فوتبال پاک، فوتبالی است که مردم به آن علاقه دارند و در دیدار فردا هم هر دو تیم برای پیروزی به میدان می آیند.
سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: تا آخر عمر مدیون و بدهکار نفت تهران هستم و اگر می خواستم در ابتدای فصل از بین 16 تیم لیگ، تیمی را انتخاب کنم به طور قطع نفت تهران را انتخاب می کردم.
وی بیان داشت: در حال حاضر استقلال تهران با 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و این نشان دهنده عملکرد مناسب استقلال در هفته های آغازین لیگ است.
منصوریان با بیان اینکه استقلال یکی از بهترین شروع های خود را نسبت به ادوار لیگ داشته است، گفت: تیم نفت تهران هم در هفته های گذشته خوب بازی کرده و اگر اشتباهات فردی، کمتر بود به طور قطع امروز با 16 امتیاز پشت سر استقلال قرار می گرفتیم.
وی اظهار داشت: تیم ما نیاز به تقویت بیشتری دارد و هر چند استقلال تیم بزرگ و با تجربه ای است، اما نفت تهران هم تیم جوان و بزرگی است.
سرمربی نفت ادامه داد: در روزهای گذشته بازیهای قبلی استقلال را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم شناسایی شده است.
وی درباره مصدومان تیم هم گفت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی تمام مصدومان در اختیار تیم قرار گرفته و البته مصدومیت ها به شدتی نبود که بازیکنان را چند هفته از میادین دور کند.
منصوریان در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه آیا کشمکش فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در رابطه با کی روش به نفع فوتبال ایران است؟ گفت: متاسفانه ما روز به روز زمان را از دست می دهیم و همانطور که در 40 سال گذشته زمان را در رابطه با تیم امید از دست دادیم.
وی تصریح کرد: وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مشخص بود و کمتر کسی فکر صعود از مرحله گروهی جام جهانی را متصور بود، اما در جام ملتهای آسیا وضعیت فرق می کند و ایران مدعی اول قهرمانی است و از دست دادن فرصت موجب می شود ایران از قهرمانی آسیا دور شود.
منصوریان ادامه داد: نمی دانم علت کشمکش فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در رابطه با کی روش چیست؟ اما فدراسیون باید به خاطر مردم هر چه زودتر تصمیم بگیرد و انتخاب کند.
دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال از هفته هشتم لیگ برتر (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی (3)**9140**1067**1379


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن