تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806887100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسبت به تردد خودروهای گران‌قیمت و غیرمتعارف موافقتی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نوبخت: نسبت به تردد خودروهای گران‌قیمت و غیرمتعارف موافقتی نداریم خبرگزاری پانا: سخنگوی دولت تاکید کرد: حتی اگر تردد خوردوهای گران‌قیمت به صورت عبور موقت از مناطق آزاد صورت گیرد ، ممنوعت است و باید به صورت مقررات گمرکی صورت گیرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ شهريور ساعت 13:43



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدباقر نوبخت ممنوعیت واردات خودروهای سواری با حجم موتور بالای 2500 سی‌سی را از مصوبات امروز هیئت دولت بیان کرد و گفت: در مواردی تصویب‌نامه‌‌هایی در مورد واردات وجود داشت که به موجب آن مجوز واردات این خودروها برای افراد خاص و ساکنان برخی از جزایر برای تشویق آنها و نیز نوعی مساعدت به آنها صادر می‌شد.
سخنگوی دولت افزود: همچنین متروک شدن این خودروها در داخل کشور نیز ممنوع شد و بر اساس مصوبه دولت خودروهای متروک هم باید مرجوع شوند و مجوزهای خاصی که برای واردات این خودروها وجود داشت مورد تأیید هیئت دولت قرار نگرفت. نوبخت این حرکت دولت را نوعی تأسی از بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اعلام کرد و گفت: این امر حتی اگر قرار باشد به صورت عبور موقت از مناطق آزاد صورت گیرد ممنوعت است و باید به صورت مقررات گمرکی صورت گیرد. وی همچنین افزایش قیمت تضمینی محصولات باغی را از دیگر مصوبات امروز هیئت دولت بیان کرد و افزود: چون این قیمتی که دولت آن را از کشاورزان خریداری می‌کند مربوط به سال 1390 بود دولت برای اینکه حمایت خود را از کشاورزان ادامه دهد 155 درصد قیمت‌های مصوب قبلی را برای خرید محصولات باغی افزایش داد.   نوبخت گفت: درباره محصولات برنج و شالیکاران باخبر شدیم که در استان‌های شمالی کشور با یک رکود قیمت مواجه هستیم به همین علت هیئت وزیران معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را موظف کرد امروز با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت جلسه فوری تشکیل دهد و برای حمایت از کشاورزان روش‌های مناسب حمایتی اتخاذ کند.
وی افزود: خریداری برنج توافقی از برنجکاران نیز یکی از راه‌های حل مشکل برنجکاران می تواند باشد که در این جلسه بررسی خواهد شد.
نوبخت همچنین افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی تا 15 میلیون تومان و با سود درحد 5 درصد را از دیگر مصوبات امروز هیئت دولت اعلام کرد و گفت: مابه‌التفاوت این سود و سودی را که بانک مرکزی اعلام کرده است، معاونت برنامه‌ریزی و ‌نظارت راهبردی رئیس جمهور پرداخت خواهد کرد.
وی گفت: برای منطقه محروم بشاگرد که چنین تسهیلاتی قبلاً به تصویب رسیده بود تضمین پرداخت سود آن نیز اعمال خواهد شد. نوبخت درباره یارانه پرداختی به تولید که یکی دیگر از مصوبات امروز دولت بود گفت: ما منابع حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی را به بخش خانوارها، به تولید و همچنین بهداشت و درمان اختصاص دادیم.
وی با اشاره به یارانه پرداختی به خانوارها گفت: یارانه آن دسته از خانواده‌هایی که صاحب فرزند شده اند و تاکنون درباره جمع‌آوری اطلاعات آنها اقدام نشده بود، از این ماه اعمال می‌شود.
سخنگوی دولت افزود: اجرای طرح تحول سلامت نیز با دقت و مقبولیت عمومی در حال اجراست و بخشی از منابع حاصل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها را که 4800 میلیارد تومان است به این بخش اختصاص داده ایم. وی گفت: پیش بینی ما از منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها 10 هزار میلیارد تومان است که علاوه بر مبلغ 4800 میلیارد تومان بخش سلامت، مبلغ 5200 میلیارد تومان نیز برای تولید در اختیار وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت؛ جهاد کشاورزی؛ راه و شهرسازی و کشور قرار گرفت و ابلاغ اعتبار شد.
نوبخت افزود: یک یارانه ویژه هم برای حمایت غذایی به خانواده‌های کم درآمد اختصاص داده‌ایم. وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بتواند در جهت تأمین اهدافی که قانون تعیین کرده است اجرا شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن