تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798542334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت ۴۰ تروریست در حملات هوایی ارتش عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هلاکت ۴۰ تروریست در حملات هوایی ارتش عراق خبرگزاری پانا: حملات هوایی ارتش عراق به مواضع تروریست های گروه موسوم به داعش در الضلوعیه به هلاکت بیش از ۴۰ تن از آنان منجر شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ شهريور ساعت 10:22



به گزارش خبرگزاری پانا، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد، نیروی هوایی عراق با هماهنگی اطلاعات نظامی بیش از چهل تروریست از جمله دو تن از معاونان سرکرده داعش را به هلاکت رساندند. عبدالله علی معروف به ابوبکر الخاتونی یکی از این افراد است. جنگنده های ارتش توانستند هشت حمله موفقیت آمیز علیه مواضع داعش در مناطق مختلف در الضلوعیه در جنوب استان صلاح الدین انجام دهند . سی ان ان گزارش داد، داعش به استخدام نیروهای زن روی آورده است و شمار نظامیان زن که به عضویت این گروه درآورده اند، رو به افزایش است. نیروهای پیشمرگه یک گور جمعی را در منطقه زمار در 60 کیلومتری شمال غرب موصل شناسایی کردند. اجسادی که در این گور دفن شده بود متعلق به کودکان ، زنان، جوانان و مردانی است که در منطقه ای در حد فاصل دو روستای بارزان و بردیه در زمار زندگی می کردندکه عناصر داعش این افراد را اوایل اوت به قتل رسانده اند. حیدرالعبادی نخست وزیر جدید عراق پس از رای اعتماد مجلس، بیرون راندن تروریست ها از این کشور، بازسازی ارتش، رسیدگی به وضع آوارگان و اجرای طرحهای زیربنایی را از اولویت های دولت عراق برشمرد. با تصمیم دوشنبه شب نمایندگان مجلس عراق ، روند تحولات سیاسی این کشور وارد مرحله تازه ای شد. کابینه حیدر العبادی از دیروز رسما سکان تصمیم گیری اجرایی در عراق را به دست گرفت. در جلسة دوشنبه شب مجلس عراق، سه معاون رئیس جمهور ، سه معاون نخست وزیر و 23 وزیر پیشنهادی از نمایندگان رای اعتماد گرفتند و قرار است وزیران دفاع و کشور عراق هم، طی یک هفتة آینده از سوی نخست وزیر به مجلس این کشور معرفی شوند. امریکا؛ از حمایت تا ادعای مقابله با تکفیری ها آمریکا که از چهار سال پیش که تروریست های تکفیری در سوریه کشتار و جنایت می کنند، نه تنها هیچ اقدامی برای مقابله با آنها انجام نداده بلکه از آنها حمایت مالی و تسلیحاتی کرده است اکنون از مبارزه با داعش سخن می گوید. اوباما قرار است امروز طرح خود را برای مبارزه با داعش اعلام کند. آمریکا می گوید بر اساس این طرح یک ائتلاف از چهل کشور تشکیل خواهد داد. وزیر خارجه آمریکا هم دیروز وارد منطقه غرب آسیا شد تا با مقامات عربستان و اردن برای تشکیل ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش گفتگو کند. حدود دو هفته دیگر نشستی در شورای امنیت به ریاست اوباما و با حضور نمایندگان چهل کشور برگزار می شود تا راههای مقابله با داعش بررسی شود. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است: نام ایران در میان چهل کشور نیست چون ایران جزو کشورهایی که با داعش و تروریست ها مقابله می کنند ، به حساب نمی آید. از زمانی که تروریست های تکفیری فیلم اقدام مشکوک کشتن دو خبرنگار آمریکایی را منتشر کردند، دولت اوباما اعلام کرد که قصد دارد با تکفیری ها مقابله کند. بعد از موضع گیری امریکا، عربستان نیز تروریست های داعش را شیطان خواند. رئیس جمهور آمریکا در آستانه سخنرانی خود برای آمریکایی ها دیروز به سران کنگره گفت" برای اجرای راهبرد خود در زمینه جنگ علیه دولت اسلامی نیازی به اجازه آنها ندارد".











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن