تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798352851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبری:آقایان نگویند من رفته بود شکار فیل و پنگوئن!/دروغ است شکایت می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خلعتبری:آقایان نگویند من رفته بود شکار فیل و پنگوئن!/دروغ است شکایت می کنم ورزش > لیگ برتر - خلعتبری می گوید در زمانی که اعلام شده او با محیط بانان مازندرانی درگیر شده،اصلا در این استان نبوده است.

به گزارش خبرورزشی؛رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد یک فوتبالیست مازندرانی (م. خ) به همراه یکی از دوستانش با محیط‌بان یگان حفاظت محیط زیست رامسر درگیر وسپس متواری شده است و دیروز نیز با 2 نفر از دوستانش این محیط‌بان را در خیابان دیده و مورد ضرب و شتم قرار داده ‌است. تنها فوتبالیست ملی‌پوش مورد اشاره رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران محمدرضا خلعتبری است که خانواده‌اش ساکن رامسر هستند و چون می‌دانیم خلعتبری اهل شکار است، با او تماس گرفتیم. عین صحبت ما و خلعتبری را بخوانید. چرا با محیط‌بان جنگل‌های رامسر درگیر شدی؟
چی؟ این حرف‌ها چیه؟
رسماً اعلام شده؟
از طرف چه کسی؟
رئیس روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران!
یعنی چه؟ من که اصفهانم. کی رفتم جنگل که دعوا بشه؟ دیگه چی گفته؟
به هر حال این ادعای مسئول...
ببین برای معروف شدن چه حرف‌هایی برای آدم درست می‌کنند، الان که صحبتم با شما تمام شود با وکیلم تماس می‌گیرم تا از آنها شکایت کند. حرف‌های این آقا بار حقوقی سنگینی دارد و باید ثابت کند. یعنی من روی محیط‌بان مملکتم اسلحه می‌کشم و فرار می‌کنم؟ اگر من اسلحه بکشم که او باید فرار کند. بعد گفته با دوستانم توی خیابان دیدمش و با رفقایم جلوی بچه 3 ساله‌اش کتکش زده‌ام؟ مگر ما عضو گروه تروریستی داعش هستیم که یک نفر را جلوی بچه‌اش بزنیم؟ یکدفعه می‌گفت تو خیابان به او شلیک هم کرده‌ایم. این تهمت‌های دروغ واقعاً تأسف برانگیز است و آقایان بروند دنبال مدرک که این اتهامات را بتوانند در دادگاه ثابت کنند. 
تو کلاً اهل شکار هستی؟
بنده 8 سال قبل از اداره اسلحه و مهمات نوشهر مجوز گرفته‌ام. 2 قبضه سلاح شکاری دارم و خارج از فصل شکار اسلحه را نگاه هم نمی‌کنم چه برسد به اینکه بگیرم دستم و بروم شکار. الان که اصفهان هستم و فصل شکار هم از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.
فصل شکار تا چه زمانی ادامه دارد؟
تا برج 10. چه حیواناتی را شکار می‌کنی؟
فقط کبک. آقایان حواس‌شان باشد نگویند خلعتبری آمده بود شکار فیل یا زرافه چون جنگل‌های مازندران فیل، زرافه، کانگرو یا پنگوئن ندارد.
حالا که تو دو اسلحه داری باید به فوتبالیست‌هایی که اهل دعوا هستند، هشدار بدهیم تا با خلعتبری سرشاخ نشوند که خطرناک است!
دست شما درد نکند، مگر من قاتل هستم که برای کسی اسلحه بکشم. من فقط برای کبک‌ها اسلحه می‌کشم آن هم زمانی که شکار آزاد اعلام می‌شود.
اوضاع سپاهان چطور است؟
خوب، فعلاً ذهنم مشغول تهمت ناپسند دوستان همشهری‌ام است؛ واقعاً که!
ملي‌پوش مازني در ليست شكارچيان غير مجاز!
يكي از ملي‌پوشان در فهرست شكارچيان غيرمجاز استان مازندران قرار دارد و پرونده تخلف وي در دادگاه رامسر در دست بررسي است. شنيده شده كه اين ملي‌پوش متخلف مازني «م. خ» نام دارد. رئيس اداره روابط عمومي حفاظت محيط زيست مازندران در اين باره گفت: اين فوتباليست مازندراني به همراه يكي از دوستانش با محيط‌بانان يگان حفاظت محيط زيست رامسر درگير و سپس از محل متواري شد. تير ماه امسال محيط‌بانان يگان حفاظت محيط زيست رامسر در حين گشت‌زني در ارتفاعات اين شهرستان (منطقه كوهستاني لپاسر) با اين فوتباليست و همراه وي كه هر دو مجهز به سلاح گلوله‌زني دوربين‌دار بودند، برخورد كردند. محيط‌بانان از آنان درخواست مدارك حمل سلاح كردند كه شكارچيان با تهديد اسلحه عليه محيط‌بانان از محل متواري شدند. كشيدن سلاح بر روي محيط‌بانان در حال انجام وظيفه جرم محسوب مي‌شود و مستوجب پيگرد قانوني است. همه بايد تابع قانون و مقررات از جمله قوانين شكار و صيد باشيم. محمد‌رضا نياستي، رئيس اداره محيط زيست شهرستان رامسر گفت: 3 روز پيش نيز محيط‌بانان يگان حفاظت محيط زيست رامسر در گشت‌زني‌هاي خود در ارتفاعات اين شهرستان بار ديگر با اين فوتباليست ملي‌پوش و گروهي از شكارچيان همراه وي برخورد كردند كه در منطقه شكار ممنوع حضور داشتند. روز گذشته نيز يكي از مأموران يگان حفاظت شهرستان رامسر كه در برخورد با همان فوتباليست مشهور تيم‌ ملي حضور داشت، در حال تردد در خيابان به همراه فرزند 3 ساله خود ناگهان مورد ضرب و شتم 3 نفر از شكارچيان قرار گرفت كه ضمن وارد شدن جراحاتي به وي، موجب وحشت فرزند خردسالش شد. نياستي از مقامات قضايي استان مازندران و شهرستان رامسر خواست تا با رسيدگي جدي و سريع به اين پرونده، از محيط‌بانان پرتلاش و زحمتكش كه با پايين‌ترين دستمزد از مواهب الهي و طبيعي كشور حفاظت مي‌نمايند، حمايت کرده و موجب دلگرمي آنان شوند.   251 41



سه شنبه 18 شهریور 1393 - 12:03:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن