تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799674546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار تهران: شاخص آرامش و امید جامعه افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار تهران: شاخص آرامش و امید جامعه افزایش یافته است تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت : تلاش ها , برنامه های دولت تدبیر و امید و تعامل میان تمامی دستگاه های نظام ، آرامش کامل در کشور حکمفرما کرده است .


سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی استان تهران که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد افزود : مهمترین امر برای مسوولین نظام ، نظر مردم است و همه مسوولین باید در جهت امید بخشی به مردم گام بردارند .
وی اظهار داشت : در نخستین سال از فعالیت استانداری تهران تلاش گردیده تا با در نظر گرفتن تمامی نظرات و تفکرات مختلف سیاسی ، و بهره گیری از افراد معتدل آرامش را در استان تهران حکفرما کنیم.
وی تصریح کرد : در بسیاری از شرایط احساس کردیم که نیازی به تغییر افراد وجود ندارد و در این مسیر بیشتر به عملکرد افراد نگاه کردیم و تلاش کردیم از افرادی که به نظام علاقمند بوده وبرای خدمت رسانی آماده اند با توجه به سیاست فراجناحی دولت از آنان استفاده نمائیم.
وی گفت : امروز در هر منطقه ای از استان تهران از ائمه جمعه ، نمایندگان ، معتمدین منطقه و جناح های فعال سیاسی اطلاعات امیدوار کننده به گوش می رسد و این نعمت را باید شاکر باشیم.
وی تأکید کرد: مردم از دولت انتظار زیادی دارد ، وقتی رئیس جمهور در مشهد مقدس اعلام می کنند که کشور از رکود اقتصادی خارج شده می باید این مهم برای مردم تبیین شود که چه اتفاق مهم و کار عظیمی در کشور رخ داده است .
وی بیان داشت : مردم باید بدانند که رکود چه اثر مهمی در اشتغال ، رفاه و کاهش قیمت ها دارد ، اگر رکود در جامعه ادامه داشته باشد امنیت شخصی ، خانوادگی و اجتماعی به هم می ریزد و دیگر قابل کنترل نبود.
وی تصریح کرد: امروز شاهد فعال شدن اقتصاد و چرخه اقتصادی در جامعه هستیم و مردم احساس می کنند که با اطمینان به دولت روزنه امیدوار کننده ای پیش روی آنان باز شده است .
هاشمی بیان داشت :خوشبختانه شاهدیم که با تثبیت نرخ ارز اطمینان خاطری برای تولید کننده ، عرضه کننده و مصرف کننده پیش آمده و این جای امیدواری برای جامعه ایجاد کرده است .
استاندار تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هیأت دولت و خبرگان رهبری گفت : مقام معظم رهبری در جلسه دولت و خبرگان رهبری به صراحت از آرامشی که به واسطه تلاش های دولت در جامعه حکمفرما شده تشکر کردند و اعلام فرمودند که همه موظفند به دولت کمک کنند که این جای هیچ شک را به جا نگذاشته که اگر کسی روش دیگری را درمواجهه با دولت انتخاب کرده نشان می دهد که به رهبری اعتقاد ندارد.
وی بیان داشت : صراحت کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص دولت بسیار شفاف و بدون پسوند و پیشوند است و این افتخاری عظیم برای دولت است که طی یک سال فعالیت توانسته اعتماد رهبری را جلب کند.
وی گفت : دولت در سخت ترین شرایط از رهبری هزینه نکرده است ، از فرمایشات و رهنمودهای ایشان استفاده کرده ولی برای رفع معظلات پیش رو از رهبری استفاده نکرد ، دولت ولایت پذیر است و در این مسیر شفاف عمل کرده ولی هیچ گاه به خود اجازه نمی دهد برای هر کاراز رهبری استفاده کند.
وی تصریح کرد:اگر منصفانه سال اول فعالیت دولت آیت الله رفسنجانی ، خاتمی و احمدی نژاد را با سال اول دولت روحانی مقایسه کنیم می بینیم که هیچ کدام از این دولت ها مشکلاتی که دولت تدبیر و امید در طول یک سال گذشته داشته را تجربه نکرده اند ، تحریم ها و مشکلات دولت در همان ابتدا با انتخاب شعار تدبیر و امید و با بهره گیری از خبرگان و نخبگان جامعه شرایطی را به وجود آوردکه کشور بدون کاهش تحریم ها و با کمترین هزینه با دنیا تعامل کندو امروز شاهد رشد اقتصادی مثبت یک و نیم درصدی در جامعه باشیم .
استاندار تهران بیان داشت :توان مدیریتی دولت روحانی در یکسال اول فعالیت نشان داد اگر از همان اول به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به درستی توجه می شد و به نخبگان توجه بیشتری صورت می گرفت مشکلات پیش روی جامعه رخ نمی داد.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در حرم رضوی گفت : خبر خروج کشور از رکود ، خبر و بشارت بسیار مهم و کلیدی برای مردم است و جامعه باید ابعاد این حرکت عظیم را بداند و در این مسیر ائمه جمعه نقش مهمی دارند و باید به زبان راحت این امر با به مردم بگویید که خروج از رکود چه مزیتی برای جامعه دارد .
هاشمی گفت : این وظیفه همه است چون مقام معظم رهبری نیز را از همه خواسته اند تا امیدواری مردم به آینده نظام بیشتر شود ، تلاش ما برای نظام است و امیدواریم با عنایت خداوند بحث اصلی و مهم اقتصادی دولت که با همت و تلاش ادامه داشته به سرانجام برسد.
استاندار تهران با اشاره به سفر یک روزه هیأت استانداری تهران به شهرستان ورامین گفت : ورامین از ظرفیت و استعدادهای بالقوه ای در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی برخوردار است و شاهدیم که بسیاری از محصولات تولید شده در شهرستان ورامین در مناطق دیگر کشور مورد استفاده قرار می گیرد .
وی بیان داشت : با برنامه ریزی های صورت گرفته در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران ، مجموعه پروژه هایی که در ورامین جهت اجرا به تصویب رسید در ابتدای سال رقم مالی 10 میلیارد تومان بود که امروز 21 میلیارد تومان به این رقم افزوده و به 31 میلیارد در قالب 27 پروژه رسید که البته در مقایسه با جایگاه و سابقه انقلابی مردم این شهرستان اندک است ولی امیدواریم که مورد قبول خانواده معظم شهدا و مردم انقلابی ورامین قرار گیرد.
وی خطاب به مدیران نظام گفت : مردم را نگران نکنید ، اگر نتوانسیتم کاری را انجام دهیم به مردم بگوییم ، این که در گذشته چه حرف هایی زده اند ارتباطی به دولت یازدهم ندارد ، در دولت یازدهم اگر توان دارید کار کنید و اگر نتوانستید از مردم عذرخواهی کنید و بگویید نتوانستیم .
تهرام564/7254


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن