تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813147651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قمی: تاکنون 35 هزار شاگرد تربیت کردم ولی الان شاگردانم در پارک‌ها تمرین می‌کنند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قمی: تاکنون 35 هزار شاگرد تربیت کردم ولی الان شاگردانم در پارک‌ها تمرین می‌کنند!
پیشکسوت جودو کشورمان گفت: بیش از 90 میلیون برای ساخت باشگاه هزینه کرده‌ام ولی هنوز خودم مستاجرم‌ و باشگاهم‌ پلمپ‌ شد.


امیر قمی پیشکسوت جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من تاکنون 35 هزار شاگرد تربیت کردم و حدود 28 سال است که مربیگری می‌کنم و قهرمانان زیادی را تحویل جامعه دادم.
 
چرا الان شاگردان من باید در پارک‌ها تمرین کنند من اشتباهی کردم و از جامعه جودو و آن شخص عذرخواهی‌ کردم من داخل سالن جودو نمی‌توانم بروم چرا؟ من اولین رزمی کاری بودم که وارد المپیک شدم و جودو را حرفه‌ای کردم تاکنون به عنوان مربی و مسابقه دهند سه تا المپیک رفته‌ام ولی الان درب باشگاهم پلمپ شده و می‌خواهند باشگاه را از من بگیرند.
 
وی در ادامه افزود: زمانی که رستمی فر رئیس هیئت جودو شهر ری شد نه تنها در جودو هزینه نکرد بلکه بر علیه جودو صحبت می‌کرد این شخص به من گفت می‌خواهم به تو کمک کنم و اعضای هیئت جودو تصمیم گرفتند در مقابل وام 43 میلیونی باشگاه را به بنده بدهند ولی نه وامی دادند و نه باشگاهی.

قمی همچنین اذعان داشت: آقای ذالفنون‌ از سازمان نظارت فنی ساخت و ساز استان تهران نامه‌ای به آقای رسته داد که با توجه به اینکه آقای قمی این جا را  ساخته باشگاه را در اختیار ایشان قرار دهید اما آقای رسته گفتند که باید کارشناسی شود که طبق کارشناسی بعمل آمده تعیین شد که حدود 90 میلیون اینجا هزینه شده که البته به جز این نود میلیون بنده هجده میلیون  دیگر هم هزینه کرده‌ام که نامه‌ و مدارکش را هم می‌دهم.

وی افزود: بنده این همه هزینه کرده‌ام و این باشگاه را ساخته‌ام ولی خودم مستاجر هستم و بعد از این همه سال فعالیت در ورزش و تحویل دادن این همه قهرمان به جامعه هنوز بیمه نیستم چون بنده رابطه نداشتم و فقط با ضابطه جلو رفته‌ام.

قمی در ادامه گفت: من با شخصی درگیر شدم که از او عذر خواهی کردم و با وی آشتی کردم بنده اعلام می‌کنم که اشتباه کردم چنین کار را کردم و در دادگاه یک میلیون و ششصد هزار تومان هم محکوم به جریمه شدم 2 سال هم از مربیگری محروم شده‌ام و آبرویم هم رفته ولی آیا من خانواده ندارم.

بنده این همه ورزشکارذ تربیت کردم و یک اشتباه کردم و یک اعتراض به ورزش شهر ری ولی بنده را به دلیل اعتراض از صحنه  ورزش حذف کرده‌اند مدتی قبل تعدادی از نماینده مجلس به شهر ری آمدند من هم با گفتن واقعیتها از ورزش شهر ری انتقاد کردم و چون اعتراف کردم من را از صحنه ورزش کشور حذف کرده‌اند برای درست کردن این باشگاه خیلی هزینه کرده‌ام که اسناد و مدارکش موجود است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من زمانی مربی تیم سوزوکی قبرس بودم ولی به خاطر کشورم در ایران ماندم یک بار هم با روزنامه‌های خارجی صحبت نکردم ولی باز هم می‌گویم به خاطر حرکت غیر اخلاقی که کردم از جامعه ورزش معذرت خواهی می‌کنم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن