تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیل قاسمی فینالیست شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کشتی آزاد قهرمانی جهان / کمیل قاسمی فینالیست شد خبرگزاری پانا: کشتی گیر 125 کیلوگرم ایران به فینال رقابت های جهانی راه یافت.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور ساعت 14:26



  به گزارش خبرگزاری پانا، در مرحله نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان کمیل قاسمی نفر سوم المپیک لندن برابر حاجی مراد گاتسالوف دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک از روسیه قرار گرفت که در یک نبرد جانانه با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید تا ضمن رسیدن به فینال مسابقات جهانی یک شکست سنگین دیگر را به روس‌ها تحمیل کند. در این مسابقه، اخطار اول مسابقه به گاتسالوف داده شد که در 30 ثانیه نتوانست کاری کند و قاسمی 1-0 پیش افتاد. در ادامه، کمیل با یک خاک، قصد اجرای بارانداز داشت که موفق شد اما با عقربک گاتسالوف، نتیجه 5-2 به سود ملی‌پوش ایران شد و سه دقیقه اول به پایان رسید. در سه دقیقه دوم گاتسالوف نتیجه را 5-4 کرد. یک دقیقه به پایان مسابقه بود که قاسمی سعی می‌کرد گاتسالوف را از نفس بیاندازد که موفق هم بود و این کشتی حساس را 5-4 برد. پیش از این حسن رحیمی هم موفق شده بود در یک چهارم نهایی وزن 57 کیلوگرم ویکتور لبدوف دارنده دو طلای جهان را ضربه کند تا یکی از امیدهای مسلم روسیه برای قهرمانی را شکست دهد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن