تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدهاي پزشکي براي مبارزه با ابولا تقويت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۳ب.ظ)
با آزمايش بر روي ميمون ها؛ اميدهاي پزشکي براي مبارزه با ابولا تقويت شد نتيجه آزمايش واکسن جديد بر روي ميمون ها، اميد پزشکان براي يافتن درماني براي مبارزه با ويروس مرگبار ابولا را تقويت کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، تحقيقات و آزمايش‌هاي تازه دانشمندان نشان از موفقيت واکسني آزمايشي عليه ويروس مرگبار ابولا روي ميمون‌ها دارد.
بر اساس اين گزارش، با اين حال نتيجه بعد از مدتي افول مي‌کرد و در نهايت واکسن‌هاي تقويت‌کننده، اميدها را به مبارزه با اين بيماري خطرناک زنده کرده است.
آنتوني فاوچي، مدير دانشکده ملي بيماري‌هاي عفوني و آلرژيک، گفته است که واکسن جديد در ادامه واکسن‌هاي معمولي‌ست که امروزه استفاده مي‌شود و خوشبختانه در مورد آن به تزريق چندباره براي افزايش ايمني بدن، نيازي نيست.
يا اين حال دانشمندان متوجه شدند، تنها نيمي از ميمون‌هاي مورد آزمايش پس از ده ماه، در برابر ابولا ايمن بودند. هدف اصلي، ايمني طولاني مدت بود. در نتيجه اين بار تزريق‌هاي تقويتي انجام شده است.
واکسن اوليه با استفاده از ويروس سرماخوردگي شامپانزه ساخته شده است. دانشمندان داروي تقويتي جديد را از راه ديگري توليد کردند و دو ماه پس از تزريق واکسن «شامپانزه» از تقويت‌کننده استفاده کردند که نتيجه ايمني هر چهار ميمون مورد آزمايش، ده ماه پس از آغاز آزمايش‌ها بوده است.
اکنون آزمايش‌هاي اوليه بر انسان‌ها آغاز شده است.
شمار قربانيان اين ويروس از دو هزار نفر گذشته است و شيوع آن به شديدترين و پرتلفات‌ترين مورد از زمان کشف ويروس در سال 1976، انجاميده است.
سازمان ملل اعلام کرده است براي مبارزه با آن در غرب آفريقا به ۶۰۰ ميليون دلار بودجه نياز دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن