تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804151766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت جایگاه امامزادگان مبارزه با استکبار فکری دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:
تقویت جایگاه امامزادگان مبارزه با استکبار فکری دشمنان است خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه و اهتمام به ارزش‌ وجودی امامزادگان بزرگوار نباید تنها مختص یک روز و یا یک هفته شود، زیرا تقویت جایگاه این ذخائر معنوی ارزشمند، مبارزه حقیقی با استکبار فکری دشمنان است.
همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه دامغان
0.266 مگابایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، شب گذشته در همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان دامغان که با حضور زایدالوصف اقشار مختلف مردم، روحانیان، مسؤولان استانی و شهرستانی در محل صحن آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد(ع) دامغان برگزار شد اظهار داشت: امروز هرچه داریم به برکت معارف بلند شیعی و تمسک جستن به قرآن و اهل بیت(ع) به‌عنوان دو اصل جدا نشدنی از یکدیگر تا به قیامت است.
 امام جمعه بندرعباس با اشاره به خرافه‌ها و باورهای غلط ایجاد شده در دین و مکاتب منسوب به اسلام، خاطر‌نشان کرد: اگر امروز ما راه درست را می‌پیماییم و درگیر این اعتقادات و باورهای غلط همچون رها شدن دین پس از رسول‌خدا(ص) نیستیم همه به برکت مکتب امام صادق(ع) است و سند حقانیت راه ما احترام به امامزادگان به عنوان اصلی فکری و اعتقادی است.
 وی با بیان اینکه معارف متعالی تشیع گفتار، کردار و اندیشه نیک را در پناه تمسک به قرآن و عترت در کنار هم عرضه می‌کند، افزود: امروز اندیشه شیعی در مقابل پیروان کسانی همچون احمدغزالی قرار گرفته که بر خلاف آیات قرآن شیطان را امام الموحدین می‌نامد، یعنی وقتی از مکتب علی و اولاد او جدا شوی به دامان شیطان می‌روی که بی‌تردید وهابیت و مروجان آن نمونه طرفداران مکتب شیطانند.
 آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: پندار نیک بی‌شک اذعان قرآن و توحید خالص مکتب اهل‌بیت است و نه متعلق به ادیانی که دو خدایی یا سه خدایی را تبلیغ می‌کنند، در این میان تنها کسانی که به وصیت نبی مکرم اسلام در باب تمسک به کلام الله مجید و اهل‌بیت(ع) به‌عنوان دو اصل جدانشدنی از یکدیگر عمل کردند و به‌خاطر این پایبندی قلع و قمع شدند و آزار‌های بسیار از سوی دشمنان دیدند شیعیان هستند.
 نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: فردی همچون عبدالرحمن افغان در زمان خود با وحشیگری تمام 65 درصد از شیعیان جهان را کشت تنها به جرم شیعه بودن، اما امروز شیعه بیش از پیش به مکتب زهرای اطهر(س) و اولاد ایشان می‌بالد و یقین بدانید آینده اذعان مکتب امام صادق(ع) است.
 دنیا دیوانگی امثال داعش و عقلانیت و متانت شیعه را درک می‌کند
 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با نقل کلام بزرگترین شیعه شناس دانشگاه‌های غربی گفت: این محقق آلمانی در جمع دانشجویان دانشگاه ادیان کشورمان می‌گوید: ما یقین داریم که مسیحیت دیگر دینی نیست که در آینده بتواند اروپا را اداره کند، آینده در قلمرو اسلام است و ما چون تشیع را منطقی‌ترین اعتقادات می‌دانیم به‌دنبال نفوذ بیش از پیش مذهب شیعه در اروپا هستیم.
 وی با بیان اینکه این مطلب نشان می‌دهد که دنیا دیوانگی امثال داعش و بزرگان منتسب به آنها و عقلانیت و متانت شیعه و مراجع تقلید تشیع را درک می‌کند، افزود: ما در انقلابمان با گل دادن پیروز شدیم و امروز باید گل معارف اهل بیت(ع) را به دنیا هدیه کنیم، بی‌شک این گل به حدی معطر که هر کس آن را ببوید دیگر هیچ گلی را نمی‌پسندد.
 آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: روی زمین هیچ نقطه و کشوری نیست که به اندازه ایران امامزاده در آن وجود داشته باشد و این نشان از محبت ایرانیان نسبت به خاندان اهل بیت و ائمه‌اطهار(ع) است و بزرگداشت این امامزادگان واجب التعظیم مرگ تفکرات باطلی همچون داعش است.
 امامزادگان ستارگان هدایتند
 عضو مجلس خبرگان رهبری بزرگداشت امامزاده‌ها را تجلیل از دین، مکتب و نبی مکرم اسلام دانست و گفت: نقشی که این امامزادگان بزرگوار در خاموشی ظاهری طی قرن‌ها یبازی کرده‌اند، هیچ زبان گویایی در احیای دین ایفا نکرده‌است و مصداق بارز آن افراد بسیاری است که به برکت حضور در این بقاع متبرکه اصلاح شدند و در طریق الی الله قرار گرفتند.
 امام جمعه بندر عباس امامزادگان را ستارگان هدایت نامید که با وجود خود نور معنویت را در جامعه جاری نموده‌اند و افزود: غنای سرزمین ما، ثروت و قدرت حقیقی ما همین پاره‌های تن رسول خدا هستند که در سرزمین ما مدفونند و شهرستان دامغان با داشتن بیش از 30 امامزاده خطه بسیار ثروتمندی است.
 آیت الله نعیم آبادی از مردم خواست از این سرمایه‌های عظیم معنوی بیشتر بهره‌ببرند و با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه امامزادگان، تصریح کرد: ملت ما باید وقف‌ها، نذورات و هدایای خود را به سمت امامزاده‌ها سوق بدهند تا این بقاع متبرکه به قطب‌های علمی، فرهنگی تبدیل شوند و مسؤولان نیز در این مسیر متصدیان امر را یاری کنند تا این مهم محقق شود.
 گنبد آهنین صهیونیست‌ها از خانه عنکبوت نیز سست‌تر است
 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود با تبریک پیروزی شکوهمند مردم غزه پس از 51 روز مقاومت در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و شلیک قهرمانانه موشک‌های بی‌شمار مقاومت به سرزمین‌های اشغالی گفت: غزه و مردم مسلمان و مقاومش ثابت کردند که اراده آهنین بر دیوار آهنین پیروز است.
 وی تأکید کرد:  گنبد آهنین صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و اراده ملت فلسطین و غزه چوبین شد و نشان داد که از خانه عنکبوت نیز سست‌تر است، دنیا مشاهده کرد که اگر چند روز دیگر جنگ غزه ادامه می‌یافت دیگر هیچ سکنه‌ای در شهر‌های صهیونیست نشین باقی نمی‌ماند.
 عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: علی‌رقم هیاهوی تبلیغاتی صهیونیست‌ها، نتانیاهو مجبور به پذیرش آتش بس و شروط مقاومت شد و این نبرد 50 روزه تجربه خوبی برای محو اسرائیل از صحنه روزگار و تحقق کلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود./977/   




۱۳۹۳/۶/۱۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن