تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبارستیزی ملت ایران توطئه دشمنان را خنثی کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول بسیج کارمندان سپاه عاشورا: استکبارستیزی ملت ایران توطئه دشمنان را خنثی کرده است خبرگزاری پانا:مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا در آیین تجلیل از کارمندان نمونه بسیج مراغه گفت: ویژگی بارز استکبار ستیزی ملت ایران خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام بوده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ شهريور ساعت 10:10



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدحسین احمدزاده، افزود: روحیه بسیجی وار ملت و نظام اسلامی در کنار  ولایت مداری و بصیرت، موجب پیروزی و ایستادگی در برابر هجمه های همه جانبه دشمنان و بدخواهان بوده است.
وی اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از نظام  و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان صیانت کرده است.
احمدزاده ادامه داد: گسترش فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه کنونی، موجب اقتدار ملی و صیانت از تمامیت ارضی کشور شده که همه توطئه های دشمنان در منطقه را نیز با این فرهنگ ها مصون نگه داریم.
وی بیان کرد: رزمندگان و بسجیان کشورمان در دوران دفاع مقدس آبرومندانه از کیان انقلاب دفاع کردند و اکنون نیز وظیفه صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان بر دوش همه آحاد مردم  است.
مسئول بسیج کارمندی تاکید کرد: ترویج سیره امام و رهبری و تکیه کردن بر روحیه بسیجی و جهادی مهمترین و موثرترین عامل در مبارزه با فرهنگ ضد اسلامی  غرب و صهیونیست جهانی است.
وی  با اشاره به بیش از سه هزار شهید کارمند آذربایجان شرقی افزود: کارمندان باید هم اکنون بسیجی وار و جهادگونه در اقدامات محوله انجام خدمت کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن