تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798280745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار دانشجوی مددجوی استان کرمانشاه راهی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه اخبار کوتاه/
سه هزار دانشجوی مددجوی استان کرمانشاه راهی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می شوند
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: راهی شدن سه هزار دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، امحای 50 هکتار سبزی کاری آلوده طی تابستان و موافقت شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش سومین ‌رشته مقطع ‌ارشد در دانشگاه صنعتی کرمانشاه اخبار کوتاه امروز این استان است.



به گزارش خبرگزاری مهر، مدير امور فرهنگي کميته امداد امام خميني(ره) استان کرمانشاه گفت: با شروع سال تحصيلي 94-93 سه هزار دانشجو تحت حمايت کميته امداد استان کرمانشاه در مقاطع کارداني تا دکتري راهي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي کشور خواهند شد.

کاميار جمشيدي با بيان اينکه مددجويان شاغل به تحصيل در دوره هاي آموزشي دولتي از کمک هزينه تحصيلي بهره مند مي شوند، افزود: همچنين کميته امداد بخشي از شهريه دانشجويان ساير دانشگاه ها و موسسات آموزشي غير دولتي را تامين مي کند.

جمشيدي با اشاره به اينکه کمک هزينه تحصيلي دانشجويان ماهيانه پرداخت مي شود ادامه داد: در سال تحصيلي پيش رو بيش از 20 ميليارد ريال اعتبار در راستاي تامين کمک هزينه، شهريه تحصيلي و اجراي ساير فعاليت هاي فرهنگي دانشجويان مددجو در استان جذب شده است.

وي يادآور شد: اجراي برنامه هاي آموزشي و فرهنگي، برگزاري همايش هاي دانشجويي، فراخوان مقالات، تجليل از دانشجويان برتر و نفرات برگزيده کنکور سالجاري، اعزام به اردوهاي سراسري و منطقه ايي و ... از ديگر اقداماتي است که طي سال تحصيلي جديد براي دانشجويان مددجو کرمانشاهي برگزار خواهد شد.

مدير امور فرهنگي کميته امداد امام خميني (ره) استان کرمانشاه در پايان اظهار اميدواري کرد: دانشجويان مددجو تحت حمايت در استان با مساعدت هاي مادي و معنوي کميته امداد سال تحصيلي جديد را با شور و نشاط مضاعف آغاز کنند.  امحاء 50 هکتار سبزی‌کاری آلوده در کرمانشاه طی تابستان امسال کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه با اشاره به امحاء 50 هکتار سبزی کاری آلوده در تابستان امسال، عنوان کرد: با توجه به کشت دوم سبزی در مهرماه در صورت مشاهده هرگونه تخلف و برداشت سبزی آلوده باز برای امحاء این سبزیکاری ها وارد کار می شویم. بهمن خدادادیان با اشاره به امحاء 160 هکتار سبزی کاری آلوده در اطراف رودخانه قره سو در سال گذشته، عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات جدی و موثر مسئولین مربوطه در جهت امحاء سبزیکاری های آلوده در سال گذشته موجب شد تا میزان کشت سبزی آلوده در سال جاری به 50 هکتار کاهش یابد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با احساس مسئولیت تمامی مسئولین مربوطه در این زمینه این 50 هکتار سبزی آلوده نیز تابستان امسال امحا شد.

خدادادیان با اشاره به آغاز برداشت دوم سبزی در مهرماه خاطرنشان کرد: قطعا با اقدامات صورت گرفته نگرانی کمتری بابت کشت سبزی آلوده در ابعاد گسترده داریم. موافقت شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش سومین ‌رشته مقطع ‌ارشد در دانشگاه صنعتی کرمانشاه رئیس دانشگاه علوم صنعتی کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر یک تیم در سطح دانشگاه صنعتی کرمانشاه تشکیل شده که در زمینه گسترش رشته ها فعالیت می کنند. علی اکبر اختری با بیان اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه مجوز رشته های برق قدرت و مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی ارشد را اخذ کرده از پذیرش دانشجو در ترم مهر ماه برای این رشته ها خبر داد. وی همچنین خاطر نشان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم در رشته مهندسی برق ( گرایش الکترونیک) نیز دانشجو خواهد پذیرفت. رئیس دانشگاه صنعتی افزود: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد امسال از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش در اوایل مهر ماه می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. وی در پایان گفت: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند، اما این منوط به پذیرفته نشدن آنها در یکی از رشته های خاص یا بورسیه است.  فعالیت 51 سازمان مردم نهاد در کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از فعالیت 51 سازمان مردم نهاد زیر نظر این اداره کل در استان کرمانشاه خبر داد. مجتبی جوهری گفت: در نظر داریم که هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت فعالیت سازمانهای مردم نهاد استان را تقویت کنیم تا شاهد حضور گسترده آنها در بطن مسائل استان باشیم.

وی افزود: اگر بخواهیم که جامعه‌مان یک جامعه دغدغه‌مدار باشد، باید به فعالیت NGO ها توجه دوچندانی کرده و فعالیت آنها را نظاره گر باشیم.+


۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن