تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد ادارات تعاون و تأمین اجتماعی دامغان قابل قبول نیست/ کوتاهی مسئولان در خدمت به مردم پذیرفتنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان حجت الاسلام ترابی:
رشد ادارات تعاون و تأمین اجتماعی دامغان قابل قبول نیست/ کوتاهی مسئولان در خدمت به مردم پذیرفتنی نیست
دامغان - خبرگزاری مهر: امام جمعه دامغان با بیان اینکه تعاون و اداره تامین اجتماعی در دامغان رشد خوبی نداشته اند گفت: تعاون باید به مفهوم و معنای واقعی خودش دست پیدا کند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود ترابی صبح دوشنبه به مناسبت هفته تعاون در دیدار با رئیس و پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان، جمعی از مدیران شرکت های تعاونی و روسای ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل دفتر امام جمعه این شهر ضمن گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: شرکت های تعاونی به عنوان فعالان اقتصادی می توانند در رشد اقتصادی کشور سهیم و نقش بسزایی در ایجاد اشتغال داشته باشند. وی اضافه کرد: همه ما باید دلسوز جامعه باشیم و برای رشد و ترقی جامعه از تمامی توان و ظرفیت ها بهره گیریم که انجام این کار نیاز به همت و مشارکت عمومی و مدیریت جهادی دارد. رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با بیان اینکه مدیران اجرایی برای گرفتن حق و حقوق این شهرستان سکوت نکنند تصریح کرد: گرفتن مطالبات به حق شهرستان وظیفه همه مسئولان است و کوتاهی در این راستا پذیرفتنی نیست. حجت الاسلام ترابی خاطرنشان ساخت: مسئولان دستگاه های اجرایی کارها و اقدامات خود را به مردم اطلاع رسانی کنند تا همه در جریان فعالیت های انجام شده قرار گیرند و از این راه زمینه ایجاد شایعات گرفته شود. وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی استان سمنان در عزل و نصب ها و انتخاب مدیران، بومی بودن را مد نظر داشته باشند اظهار داشت: بهتر است مدیران اجرایی انتخاب شونده بومی باشند چون از فواید آن آشنایی مدیر با شهرستان و دلسوزی بیشتر وی است. مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان نیز با اشاره به اینکه 11 هزار و 729 نفر عضو 510 شرکت تعاونی در این شهرستان هستند گفت: از این تعداد 10 هزار و 91 نفر را آقایان و یک هزار و 635 نفر را بانوان تشکیل می دهند. علی اکبر مهرابی سرمایه شرکت های تعاونی شهرستان دامغان را 51 میلیارد ریال بیان کرد و خاطر نشان ساخت: این تعداد شرکت تعاونی برای دو هزار و 500 نفر شغل در شهرستان ایجاد کرده است. وی از شرکت های کشاورزی، صنعتی، عمرانی، خدماتی و فنی به عنوان مهمترین شرکت های تعاونی موجود در شهرستان دامغان یاد کرد. 12 تا 18 شهریور هفته تعاون نامگذاری شده است.


۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن