تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803343410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز اول بیمارستان شهر جدید هشتگرد تا دهه فجر 93 به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز با ورود پیمانکار جدید؛
فاز اول بیمارستان شهر جدید هشتگرد تا دهه فجر 93 به بهره برداری می رسد
ساوجبلاغ - خبرگزاری مهر: ساخت بیمارستان شهر جدید هشتگرد پس از وقفه ای 17 ساله با ورود پیمانکار جدید از سرگرفته شد تا این شهر که حالا جمعیت آن به 50 هزار نفر رسیده است، دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از فاز اول تنها بیمارستانش باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، ساخت بیمارستان شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ از مطالبات دیرینه اهالی این شهر بود که از 17 سال پیش که کلنگ احداث آن زده شد، تا کنون متوقف شد و هیچ پیشرفتی در تکمیل آن مشاهده نمی شد. حال وعده داده شده است که ساخت و تکمیل فاز اول این بیمارستان با ورود پیمانکار جدید در دهه فجر امسال بهره برداری می رسد. بیمارستانی که محلی برای درمان بیماران است امروز خود با از سرگیری ساختش جانی دوباره به رگهای آن تزریق شده است و گویا بیمارستان بیمار شهر جدید هشتکرد قرار است جانی دوباره بگیرد.

بودجه های دولتی کفاف ساخت بیمارستان شهر جدید را نمی دهد در همین ارتباط فرماندار ساوجبلاغ شامگاه یکشنبه به صورت سر زده از بیمارستان در حال احداث شهر جدید هشتگرد که پس از سالها توقف مجدد کار خود را آغاز کرده، بازدید کرد.

ابوالقاسم پالیز گیر با ابراز خوشحالی از انعقاد قرارداد با پیمانکاری که در ساخت بیمارستان تخصص دارد، افزود: با تعهدی که وی داده تا فجر امسال فاز اول این بیمارستان به بهره برداری می رسد .

وی گفت: با هزینه ای که برآورد شده بود برای ساخت این بیمارستان بودجه های دولتی کفاف اجرای این پروژه را نمی داد.

به گفته وی برای تکمیل این بیمارستان 700میلیارد ریال پیش بینی شده که با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اجرا می شود.

تعهد به تکمیل بیمارستان ظرف 36 شهردار شهر جدید هشتگرد هم گفت: وزیر سابق راه و شهرسازی در قراردادی تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی این شهر را به شهرداری شهر جدید هشتگرد واگذار کرد که به علت کمبود اعتبارات امکان تکمیل آن از سوی شهرداری وجود نداشت.

وی اظهار داشت: با برگزاری نشست های تخصصی، اعضای شورای اسلامی و شهرداری با فعالان امور درمانی، مراحل فراخوان بخش خصوصی از سوی شهرداری به اجرا درآمد و یک شرکت خصوصی برای مشارکت در تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی این شهر انتخاب شد.

شهردار شهر جدید هشتگرد افزود: براساس این قرارداد 70 درصد سهام این بیمارستان به شرکت سازنده تعلق می گیرد و 30 درصد دیگر مربوط شهرداری است که طبق قرارداد باید عملیات تکمیل آن ظرف 36 ماه آینده به پایان برسد .

عظیم زاده با اشاره به رها سازی این بیمارستان از سوی سازمان تامین اجتماعی و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد طی 20سال گذشته، گفت: شهرداری شهر جدید هشتگرد تمام توان خود را برای تکمیل و راه اندازی آن به کار خواهد گرفت.

بخش خصوصی برای تامین اعتبار ورود می کند این مسئول ادامه داد: برای تکمیل این بیمارستان 700 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که شهرداری شهر جدید هشتگرد امکان تامین این اعتبار را در زمان کوتاه نداشت و به همین دلیل با حمایت فرمانداری ساوجبلاغ، بخش خصوصی برای تکمیل آن به مشارکت فرا خوانده شد.

وی ادامه داد: ظرف دو سال و نیم گذشته شهرداری شهر جدید هشتگرد برای مطالعات و مقاوم سازی بیمارستان 96 تختخوابی که در زمان تحویل به شهرداری دارای 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، حدود 30 میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گزارش مهر، ساخت بیمارستان 96 تختخوابی شهر جدید هشتگرد در سال 76 آغاز شد ، که پس از مدتی به علت مشکل نقدینگی و مدیریتی ساخت این طرح متوقف شد.

شهرجدید هشتگرد اکنون دارای 50 هزار نفر جمعیت است که با تکمیل و واگذاری 55 هزار مسکن مهر به مردم، جمعیت آن در سالهای آینده از 500 هزار نفر فراتر می رود.

این شهراکنون فاقد بیمارستان است.


۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن