تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815158964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست و دومین کنگره سراسری قرآن مدارس سمپاد در کرمان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیست و دومین کنگره سراسری قرآن مدارس سمپاد در کرمان برگزار شد خبلرگزاری پانا: بیست و دومین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر به میزبانی کرمان در محل هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور ساعت 08:59




به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، در رشته حفظ "حسین قنادی‌عرب" از کرمان رتبه اول، "فهیم حسینی" از بافت رتبه دوم و سید"طه هاشمی" از سیرجان رتبه سوم را کسب کرد.
همچنین در رشته حفظ ویژه نفر اول"محمدرضا صدیقی" از کرمان، نفر دوم"سیدعلی موسی‌نژاد" از بوشهر و نفر سوم"علیرضا صفایی‌مقدم" از سیستان و بلوچستان معرفی شدند.
به علاوه در رشته قرائت قرآن کریم، "محمد حسینی" از ناحیه یک کرمان، "محمدرضا جزینی‌زاده" از شهرستان بم و "مهدی ثابت" از بوشهر به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته معارف قرآن مجید "محمدجواد حسن‌عربی" از رفسنجان، "فرزان شولی‌پور" از بوشهر و "محمدامین حسام‌مقدم" نیز از بوشهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته حفظ قرآن در مقطع متوسطه دوم ردوم، "مهدی شیخ‌حسینی" از کرمان حائز رتبه اول، "اسماعیل آب‌شیرین" از بوشهر رتبه دوم و "امیرحسین نامجو" از کرمان حائز رتبه سوم شدند.
در رشته حفظ ویژه مقطع متوسطه هم "محمد گرگین"از بوشهر، "محمدحسین ریانی" و "فرشاد فرهنگ" نیز هردو از کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
به علاوه در رشته قرائت این مقطع، "عباس سبحانیان" از بوشهر و "حسن عادلی" از کرمان مشترکاً نفر اول و "محمدهادی رمضانی" از کرمان نفر دوم معرفی شدند.
در رشته معارف قرآن "امیرحسین ابراهیمی" از سیستان و بلوچستان و "امین وجدانی" از بوشهر مشترکاً به مقام اول و  "محمدحسین نجم‌الدینی" از کرمان نیز به مقام دوم دست یافت.
یادآوری می‌شود: در پایان تندیس بیست و دومین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان به تمامی شرکت‌کنندگان اهدا شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن