تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798424909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد جدي با متعرضان به املاک دولتي و منابع طبيعي / از تضييع هزار و ۱۹۰ ميليارد تومان حقوق بيت‌المال جلوگيري شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۵ب.ظ)
رئيس سازمان بازرسي کل کشور تاکيد کرد: برخورد جدي با متعرضان به املاک دولتي و منابع طبيعي / از تضييع هزار و ۱۹۰ ميليارد تومان حقوق بيت‌المال جلوگيري شد در رابطه با املاک دولتي و منابع طبيعي بايد توجه بيشتري داشته باشيم تا افراد متخلف اسناد اين زمين ها را به نام اشخاص ديگر واگذار نکنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ناصر سراج رئيس سازمان بازرسي کل کشور در مراسم توديع و معارفه رئيس سازمان بازرسي استان تهران با اشاره به وظيفه اين سازمان اظهار داشت: در اصل 174 قانون اساسي کشور دو وظيفه سنگين به نام حسن جريان و اجراي صحيح قوانين جزو بازرترين وظيفه سازمان بازرسي کل کشور قرار داده شده است.
وي افزود: اگر اين دو وظيفه به نحو احسن اجرا شوند مطمئناً دولت نيز مشکلي نخواهد داشت.
سراج با اشاره به روابط سازمان بازرسي کل کشور و دولت گفت: اين سازمان با دولت و شخص رئيس جمهور ارتباط تنگاتنگي دارد و پس از چند روز هر نامه ارسالي سازمان از طرف رياست جمهوري رونوشت آن ارسال مي شود و معاون اول رئيس جمهور نيز امور را پيگيري مي کند.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به اينکه نبايد در زمان معرفي رئيس سازمان جديد متخلفان را فراموش کرد، تصريح کرد: در اين زمان بعضي ها فرصت را مغتنم مي شمارند که تا مسئولي از لحاظ مديريتي جابه جا شود اين افراد از دانسته هاي خود سو استفاده مي کنند و زمين هاي دولتي را براي ديگر افراد سند مي زنند؛ در رابطه با املاک دولت و منابع طبيعي سازمان بازرسي و تمامي دستگاه هاي نظارتي بايد بيشترين توجه را داشته باشند تا اموال دولت به راحتي حراج نشود.
وي با اشاره به انواع بازرسي ها در کشور اشاره کرد و گفت: طبق قانون سازمان بازرسي اختيار اعمال سه نوع بازرسي را دارد، ابتدا بازرسي مستمر که طبق برنامه ريزي هاي ابتدايي سال و به طور منسجم تدوين شده را اجرا مي کند؛ بازرسي فوق العاده، که اين نوع بازرسي با دستور رهبر معظم انقلاب، روساي قوا انجام مي شود و همچنين بازرسي موردي که مربوط به شکايات مردم است.
وي ادامه داد: در شکايات موردي مردم ناهنجاري و تخلفات را با سامانه سازمان بازرسي در ميان مي گذارند که در سال گذشته 60 هزار شکايت اعلام شد که بيش از 90 درصد اين شکايات اجرايي شده است.
وي افزود: اخيراً در رابطه با آمبوزبان با کشورهاي عراق ، کره و دانمارک سفر داشته ايم و در راستاي انتقال تجربيات با اين کشورها رابطه برقرار کرده ايم.
سراج درباره ميزان و تعداد پرونده هاي موجود در سازمان اظهارکرد: تعداد 9 هزار و 742 پرونده وجود دارد ضمن آنکه 2 هزار و 527 مورد تخلفات اداري را در دستگاه‌هاي اجرايي کشور شناسايي شده است.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور درباره ميزان تخلفات ديگر نيز اشاره اي داشت و صريح کرد: 815 مورد تخلفات کيفري تاکنون شناسايي شده است اما آمار شکايت به سازمان بازرسي در سال 91 ، 36 هزار و 696 مورد بوده و در سال 92، 27 هزار و 248 مورد بوده است.
سراج افزود: در بحث وصول مطالبات واريز شده به خزانه آمار ما 894 ميليارد تومان است ضمن اينکه توانستيم هزار و 190 ميليارد تومان از تضييع بيت‌المال جلوگيري کنيم.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به رفع تصرفات و تخريب اراضي 9 هزار و 35 هکتار زمين گفت: تعداد پيشنهادات سازمان بازرسي در جهت اصلاح ساختار 8 هزار و 510 مورد بوده و از تعداد 18 هزار و 140 پيشنهاد ارائه شده توسط سازمان‌هاي مختلف به دستگاه‌هاي اجرايي 5.98 درصد مورد پذيرش واقع شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن