تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813034983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لک: هاشم‌زاده مدیر فنی تیم میثاق نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لک: هاشم‌زاده مدیر فنی تیم میثاق نیست
سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: هاشم‌زاده به عنوان همکارم در میثاق فعالیت می‌کند و پستی به نام مشاور یا مدیر فنی در این تیم وجود ندارد چون آن را نمی‌پذیرم.


رضا لک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: با توجه به شرایط حاکم بر تیم، امتیاز بازی هفته نخست رقابت‌ها را به همشهری خود واگذار کردیم البته با وجود مشکلاتی که در حاشیه تیم وجود داشت این نتیجه دور از انتظار نبود، تیم میثاق به مصاف تاسیساتی رفت که با آمادگی کامل پا به لیگ گذاشته و یکی از مدعیان به حساب می‌آید البته هر کس با مشاهده بازی به این نتیجه می‌رسد که میثاق تیم دست و پا بسته‌ای نبود و در صورتیکه نظری در دروازه تیم تاسیسات دریایی نبود و نمی‌درخشید، نتیجه دیگری رقم می‌خورد از سوی دیگر در هفته اول رقابت‌ها هستیم و هنوز برای بررسی مسائل فنی تیم‌ها زود است.

شاید بتوان گفت بازیکنانم نه به تاسیسات بلکه عدم خودباوری خود باختند زیرا قبل از رویارویی با تاسیسات با توجه به آمادگی حریف نتیجه را از دست رفته می‌دانستند.

وی افزود: به هر حال الان وقت ناراحتی برای از دست رفتن نتیجه نیست و از سوی دیگر مربی‌ای نیستم که باخت خود را نپذیرم و شرایط را مسبب قرار دهم ما باید تلاش کنیم تا نیم فصل حداکثر امتیازهایی را از آن خود کنیم و درتعطیلات میان فصلی خود را به آمادگی جسمانی و فنی مورد نظر برسانیم تا در باقی رقابت‌ها و با اطمینان خاطری که نسبت به امتیازهای کسب شده داریم با قدرت جایگاه مناسبی از جدول را از آن خود کنیم. تعطیلات میان فصلی فرصت بسیار خوبی برای میثاق خواهد بود زیرا ما در شروع رقابت‌ها با بی‌برنامگی و کمبود زمان مواجه بودیم.

وی در خصوص وضعیت کادر فنی میثاق گفت: زمانیکه سرمربیگری تیم را پذیرفتم، جذب محمد کشاورز و امیر فراشی به عنوان دستیاران در برنامه‌هایم بود و مسئولان باشگاه میثاق نیز شرایطی را فراهم آوردند تا این برنامه‌ها تحقق یابد البته حضور کشاورز به عنوان کمک مربی روی نیمکت با مشکلاتی همراه است زیرا افتخاری هنوز نظر مساعد خود را در این مورد اعلام نکرده است اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در اولین فرصت اجازه کمک مربیگری هاشم‌زاده در تیم میثاق را بگیریم اما باید بگویم این مربی فقط به عنوان همکار من در تیم فعالیت خواهد داشت نه مدیر فنی...

تیم میثاق پستی به عنوان مدیر فنی ندارد و شخصیت کاری من نیز به گونه‌ای است که حضور مدیرفنی در کنار خود را نمی توانم قبول کنم.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن