تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از دوره‌های آموزشی سازمان‌ها در قم بدون مجوز برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در گفتگو با مهر مطرح شد:
بسیاری از دوره‌های آموزشی سازمان‌ها در قم بدون مجوز برگزار می‌شود
قم - خبرگزاری مهر: عضو کانون انجمن آموزشگاه‌های قم از برگزاری دوره‌های غیر مجاز و بی‌کیفیت توسط برخی از ارگان‌های دولتی در قم انتقاد کرد.



الهام ولی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در برگزاری دوره‌های کامپیو‌تر و حسابداری مالی فعال هستیم، گفت: با توجه به سابقه و تجربه‌ای که در برگزاری دوره‌های آموزشی داریم توانایی برگزاری همه دوره‌های مرتبط به رایانه را داریم. وی با تاکید بر اینکه آموزشگاه تداعی اولین برگزارکننده دوره‌های آموزشی رایانه برای نابینایان در قم بوده است، گفت: اولین دوره آموزشی برای نابینایان را در سال 85 در قم برگزار کردیم و تاکنون توانسته‌ایم بیش از 80 نفر از نابینایان را آموزش بدهیم. 60 کارآموز نابینا در انتظار تامین بودجه آموزشی عضو انجمن فناوری و اطلاعات استان قم درباره نحوه آموزش به نابینایان گفت: ضمن اینکه تا حدودی زبان و نوشتار مربوط به نابینایان را می‌شناسم برای اولین بار توانستم با تهیه و تدوین سی دی آموزشی مخصوص نابینایان راه ارتباطی با آن‌ها را آسان کرده و به بهترین نحو آموزش دهم. ولی با انتقاد از عدم حمایت از تداوم دوره‌های آموزشی به نابینان افزود: اخیرا حدود 60 کارآموز نابینا آمادگی حضور در دوره‌های آموزشی رایانه را داشتند اما به دلیل عدم حمایت مالی و نبود امکانات کافی این دوره ملغی شد. بسیاری از آموزشگاه‌های قم در حال تعطیلی یا نیمه تعطیل هستند آزمون‌گر رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای با اعلام اینکه تاکنون بیش از 85 دوره آموزشی برگزار کرده است، گفت: بسیاری از همکاران ما به دلیل اینکه آموزش جزو اولویت و تخصصشان نبود از ادامه فعالیت در این زمینه انصراف داده‌اند. وی با اذعان به این مسئله که تاسیس و مدیریت آموزشگاه نمی‌تواند شغل مناسب و پردرآمدی باشد، بیان داشت: متاسفانه به دلیل اینکه نظارتی تاثیرگذار بر مقوله آموزش وجود ندارد، افراد حقیقی و حقوقی متفرقه زیادی در امر آموزش ورود پیدا کرده‌اند. عضو کانون انجمن آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای قم با اعلام اینکه حتی برخی از سازمان‌های مشهور بدون مجوز و تخصص لازم دوره‌های رایانه و حسابداری برگزار می‌کنند، گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای هم که متولی نظارت بر این کار است اعلام می‌کند که این سازمان‌ها به تذکرات آن‌ها توجهی نمی‌کنند. ولی با تاکید بر اینکه باید یک سازمان واحد متولی امر آموزش در کشور باشد، گفت: الان در کشور چند سازمان هستند که برای دوره‌های مشابه مدرک صادر می‌کنند و جالب این است که هیچکدام هم همدیگر را قبول ندارند. مقوله آموزش یک متولی ثابت و قدرتمند می‌خواهد کارآفرین برگزیده سال 90 در قم با اشاره به اینکه اغلب کارآموزانش صاحب شغل و درآمد شده‌اند، گفت: دوره‌های آموزشی را فقط باید کسانی برگزار کنند که تخصص و تعهد لازم دارند و می‌توانند به ایجاد شغل در جامعه کمک کنند. وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی متفرقه اغلب از کیفیت لازم برخوردار نیستند، افزود: با وجود اینکه بار‌ها توانایی خود را در برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ثابت کرده‌ایم اما متاسفانه در گسترش رشته‌های آموزشی دچار مشکل هستیم و مجوز برگزاری نمی‌دهند. برگزیده آموزشگاه کشوری در حوزه مدیریت با تاکید بر اینکه با شماره هوشمند مشکلات رایانه‌ای شخصی افراد را برطرف می‌کنیم، گفت: با توجه به اینکه قم یک شهر اقتصادی خدماتی است باید به آموزشگاه‌های خدماتی بهای بیشتری داده شود.  


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن